Gjest frk.østlie Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 R! Hun har en eller annen talefeil, det høres ut som om hun ikke kan si R.. Sprekt gjort å stille opp på tv fordet da.. Forresten heter hun egentlig Renate Østlie. Hun synes nok Pia er kulere, mens Haraldsen (navnet til han som er gift med mora hennes) er jo litt mer royalt.. Men i offentlige registre er hun Renate Østlie fremdeles. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvem er Pia Haraldsen? Burde jeg vite hvem det er? *rødmeritilfellejegburdevitedet* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 På hvilken kanal er hun? Har aldri sett hun på tv jeg. Bare i vg der hun syter om hvor forferdelig det er å være kjendis.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 På hvilken kanal er hun? Har aldri sett hun på tv jeg. Bare i vg der hun syter om hvor forferdelig det er å være kjendis.. shopaholic tv3, dum dame! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 shopaholic tv3, dum dame! Okei..jeg har ikke TV3.. Kanskje like så greit?? =) 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvis man heter Renate og ikke kan si r er det vel ikke å forundres over at man skifter navn. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvis man heter Renate og ikke kan si r er det vel ikke å forundres over at man skifter navn. *lol* 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Er det ikke hun som er niese til dronningen? 0 Siter
Gjest frk.østlie Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvis man heter Renate og ikke kan si r er det vel ikke å forundres over at man skifter navn. Nei, det har du helt rett i! Ikke rart hun byttet navn.. Men da er det altså ikke bare jeg som har hørt denne fæle talefeilen.. 0 Siter
Champagne Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hvis man heter Renate og ikke kan si r er det vel ikke å forundres over at man skifter navn. Nei, nei ,nei!! Mora hennes er gift med nevøen til Sonja. Intet slektskap i det hele tatt altså. Men hvis man legger godviljen til, kan man kanskje strekke seg til å si at hun er i familie med dronningen laaangt ute. Høres forøvrig ut som en danske som prøver å snakke Frognerfrue-dialekt. Og R har hun problemer med ja.. 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Nei, det har du helt rett i! Ikke rart hun byttet navn.. Men da er det altså ikke bare jeg som har hørt denne fæle talefeilen.. Har aldri hørt noen talefeil jeg... skal høre nøye etter neste gang. 0 Siter
Gjest truckstop Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 På hvilken kanal er hun? Har aldri sett hun på tv jeg. Bare i vg der hun syter om hvor forferdelig det er å være kjendis.. Sett HENNE på TV, heter det, ikke HUN. 0 Siter
Carina82 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hun er ikke så god på "kj" heller... Som i "den sholen var ikke noe fin." 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Er det ikke hun som er niese til dronningen? Nei, hun er stedatteren til Sonjas nevø. Typisk tabloid-opplegg å kalle henne Sonjas niese. Hun er egentlig Sonjas ste-grand-niese. *puh* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Sett HENNE på TV, heter det, ikke HUN. Sorry norsklærer!!!! 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hun er ikke så god på "kj" heller... Som i "den sholen var ikke noe fin." den sholen kan jo være et engangstilfelle da. selv vi som klarer kj-lyder fint, kan bomme en sjelden gang. så fordi hun sa det på tv er hun dømt forever. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Sett HENNE på TV, heter det, ikke HUN. Jeg tror faktisk man har lov til å bruke begge deler nå. Det var i gamle dager at det ikke var lov å skrive hun/han i slike tilfelle. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hun er ikke så god på "kj" heller... Som i "den sholen var ikke noe fin." Og det er irriterende... 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg har ikke lagt merke til det, men det er jo mange fra den sida av Oslo (og kanskje Asker/Bærumtraktene?) som skarrer/ruller (vet ikke hva jeg skal kalle det...) litt på "r"ene... Fra dengang barnepikene kom fra Vestlandet og lærte barna denne måten å si "r" på. 0 Siter
Carina82 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 den sholen kan jo være et engangstilfelle da. selv vi som klarer kj-lyder fint, kan bomme en sjelden gang. så fordi hun sa det på tv er hun dømt forever. Det kunne vært, men hva er sjansen for at hun har det samme engangstilfellet i hvert program? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.