Gå til innhold

Pia Haraldsen kan ikke si..

Anbefalte innlegg

Gjest frk.østlie
Skrevet

R! Hun har en eller annen talefeil, det høres ut som om hun ikke kan si R..

Sprekt gjort å stille opp på tv fordet da..

Forresten heter hun egentlig Renate Østlie. Hun synes nok Pia er kulere, mens Haraldsen (navnet til han som er gift med mora hennes) er jo litt mer royalt..

Men i offentlige registre er hun Renate Østlie fremdeles.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hvem er Pia Haraldsen?

Burde jeg vite hvem det er?

*rødmeritilfellejegburdevitedet*

Gjest M.Angelica
Skrevet

På hvilken kanal er hun? Har aldri sett hun på tv jeg. Bare i vg der hun syter om hvor forferdelig det er å være kjendis.. :P

Mary Poppins
Skrevet

På hvilken kanal er hun? Har aldri sett hun på tv jeg. Bare i vg der hun syter om hvor forferdelig det er å være kjendis.. :P

shopaholic tv3, dum dame!

Gjest M.Angelica
Skrevet

shopaholic tv3, dum dame!

Okei..jeg har ikke TV3.. Kanskje like så greit?? =)

Jeg er en annen
Skrevet

Hvis man heter Renate og ikke kan si r er det vel ikke å forundres over at man skifter navn.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hvis man heter Renate og ikke kan si r er det vel ikke å forundres over at man skifter navn.

*lol*

Gjest bebba
Skrevet

Er det ikke hun som er niese til dronningen?

Gjest frk.østlie
Skrevet

Nei, det har du helt rett i! Ikke rart hun byttet navn..

Men da er det altså ikke bare jeg som har hørt denne fæle talefeilen..

Skrevet

Nei, nei ,nei!!

Mora hennes er gift med nevøen til Sonja.

Intet slektskap i det hele tatt altså. Men hvis man legger godviljen til, kan man kanskje strekke seg til å si at hun er i familie med dronningen laaangt ute.

Høres forøvrig ut som en danske som prøver å snakke Frognerfrue-dialekt. Og R har hun problemer med ja..

Gjest petrusa
Skrevet

Nei, det har du helt rett i! Ikke rart hun byttet navn..

Men da er det altså ikke bare jeg som har hørt denne fæle talefeilen..

Har aldri hørt noen talefeil jeg... skal høre nøye etter neste gang.

Gjest truckstop
Skrevet

Sett HENNE på TV, heter det, ikke HUN.

Skrevet

Hun er ikke så god på "kj" heller... Som i "den sholen var ikke noe fin."

Mrs. Wallace
Skrevet

Er det ikke hun som er niese til dronningen?

Nei, hun er stedatteren til Sonjas nevø. Typisk tabloid-opplegg å kalle henne Sonjas niese.

Hun er egentlig Sonjas ste-grand-niese.

*puh*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sorry norsklærer!!!!

Gjest petrusa
Skrevet

den sholen kan jo være et engangstilfelle da. selv vi som klarer kj-lyder fint, kan bomme en sjelden gang. så fordi hun sa det på tv er hun dømt forever. :)

Skrevet

Jeg tror faktisk man har lov til å bruke begge deler nå. Det var i gamle dager at det ikke var lov å skrive hun/han i slike tilfelle.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Og det er irriterende...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til det, men det er jo mange fra den sida av Oslo (og kanskje Asker/Bærumtraktene?) som skarrer/ruller (vet ikke hva jeg skal kalle det...) litt på "r"ene... Fra dengang barnepikene kom fra Vestlandet og lærte barna denne måten å si "r" på.

Skrevet

den sholen kan jo være et engangstilfelle da. selv vi som klarer kj-lyder fint, kan bomme en sjelden gang. så fordi hun sa det på tv er hun dømt forever. :)

Det kunne vært, men hva er sjansen for at hun har det samme engangstilfellet i hvert program? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...