Elis31 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hva, jeg som synes hun har en slående likhet med Sonja??!! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Nei, hun er stedatteren til Sonjas nevø. Typisk tabloid-opplegg å kalle henne Sonjas niese. Hun er egentlig Sonjas ste-grand-niese. *puh* Har han adoptert henne siden hun bruker navnet Haraldsen? 0 Siter
Champagne Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Har han adoptert henne siden hun bruker navnet Haraldsen? Neida, moren giftet seg med han da Pia var i tenårene. Det samme med Maria Arredondo. Moren giftet seg med fyr som heter det, og dermed tenkte Maria at det etternavnet er da mye kulere enn det jeg fikk fra faren min.. 0 Siter
Babette Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg tror faktisk man har lov til å bruke begge deler nå. Det var i gamle dager at det ikke var lov å skrive hun/han i slike tilfelle. Sier du det? Jeg trodde det var han og ham som var likestilt nå. Altså du kan godt skrive: Jeg er glad i han. Men jeg tror ikke du kan skrive "jeg er glad i hun". Er ikke det Bergens-dialekt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.