Gå til innhold

De(&/(&=) bilistene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Hørtes ikke særlig ålreit ut, og jeg er temmelig sikker på at jeg ikke kommer til å gjøre det.

Jeg tviler på at du gjør slike ting jeg også :o)

Skrevet

Det er totalt manglende folkeskikk å kjøre oppi søledammer for å møkke til syklister og gående.

Jeg har bare sett det skje i praksis noen veldig få ganger. Stort sett syns jeg bilister er veldig forsiktige med å kjøre ned syklister og gående. Vi gjør det bare når vi er nødt til det.

Jeg tror det ville hjulpet betraktelig dersom syklister og gående hadde lært seg trafikkregler og hvordan komme seg fram til minst mulig ulempe for både seg selv og andre.

Som både syklist, gående og bilist, ser det ut som den største utfordringen ligger hos de mykere trafikantene som tror de kan statuere eksempler ved å sette sitt eget liv i fare. Når jeg sitter bak ett ratt ser jeg ingen fare for min del ved at en idiot i trafikken får smake mine radialdekk..

Skrevet

Det er totalt manglende folkeskikk å kjøre oppi søledammer for å møkke til syklister og gående.

Jeg har bare sett det skje i praksis noen veldig få ganger. Stort sett syns jeg bilister er veldig forsiktige med å kjøre ned syklister og gående. Vi gjør det bare når vi er nødt til det.

Jeg tror det ville hjulpet betraktelig dersom syklister og gående hadde lært seg trafikkregler og hvordan komme seg fram til minst mulig ulempe for både seg selv og andre.

Som både syklist, gående og bilist, ser det ut som den største utfordringen ligger hos de mykere trafikantene som tror de kan statuere eksempler ved å sette sitt eget liv i fare. Når jeg sitter bak ett ratt ser jeg ingen fare for min del ved at en idiot i trafikken får smake mine radialdekk..

"Det er totalt manglende folkeskikk å kjøre oppi søledammer for å møkke til syklister og gående."

Hvis jeg ikke tar feil, så er det også straffbart med bøter.

"..............................."

Gjest midia
Skrevet

"Stort sett syns jeg bilister er veldig forsiktige med å kjøre ned syklister og gående. Vi gjør det bare når vi er nødt til det".

Ja vel,hvor ofte er du nødt da?

Skrevet

"Stort sett syns jeg bilister er veldig forsiktige med å kjøre ned syklister og gående. Vi gjør det bare når vi er nødt til det".

Ja vel,hvor ofte er du nødt da?

Har heldigvis aldri vært "nødt" til det selv.

Men når syklister stuper ut i trafikken fra fortau og ut i fotgjengerovergangsfelt (der det ikke er lysregulering) mens de fortsatt sitter på sykkelen, da har det vært nære på ved et par anledninger.

Du skjønte vel at jeg uttrykte meg en anelse på spissen? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...