Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Føler meg så dum. Hvorfor skal jeg oppføre meg på denne måten. I dag var jeg en idiot her på dol. Sitter å skriver kvalme innlegg med colaboksen i hånden. Egentlig er jeg vel alltid en idiot, men på ulike måter. Jaja... går vel an å forandre seg med åra 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Ja. Du forandrer deg nok. Så blir du som oss: sitter og skriver kvalme innlegg med kaffekoppen/vinglasset/ølboksen/smoothiebegeret i hånden Og føler oss dumme etterpå. Av og til. 0 Siter
cecily Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Og jeg som syntes du virket i bedre humør..det var en blaff? tilbake til gode gamle hyggelige svarte humøret nå? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Et lite tips til fritidssyssel: www.progrock.com Tror du vil finne det nettstedet, samt tilhørende chat og diskusjonsforum av interesse *s* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 En link til her som du bør se på: http://www.manonfireband.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.