tjohei Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Takk for svar alle sammen. Dr. Hauschka inneholder alkohol og det er ikke bra. Decleor er alt for sterk for meg, reagerer på tonicen der. Jeg skal nå bruke md.formulation og en steindyr nattkrem med merke Carita. Tror jeg reagerer på Biotherm avokado nattkrem også. Den er ganske sterk. 0 Siter
Osiris Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Alkohol er en meget variabel gruppe stoffer. Det fins blant annet sukkeralkoholer, Dr. Hauschka har meget milde produkt, og dersom alkoholen er sprit så fordamper ofte den med en gang den kommer på huden. Det er MEGET små mengder sprit i slike produkt, dersom det er sprit i form av etanol. 0 Siter
tjohei Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Alkohol er en meget variabel gruppe stoffer. Det fins blant annet sukkeralkoholer, Dr. Hauschka har meget milde produkt, og dersom alkoholen er sprit så fordamper ofte den med en gang den kommer på huden. Det er MEGET små mengder sprit i slike produkt, dersom det er sprit i form av etanol. Så det stod alkohol på innholdsfortegnelsen. Har hørt at man ikke burde bruke produkter med alkohol om man har sensitiv hud. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.