Gå til innhold

krem e.l. mot røde arr?

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

er det noen som tilfeldigvis har kommet over noen vidunderkur for å få operasjonsarr til å bli fine raskere? altså at de blir mer som hudfargen? har røde arr etter operasjon i januar, hadde vært kjekt om de ble litt mer dempet..

Gjest forslag
Skrevet

Sølvhaiolje. Kan visst kjøpes på bensinstasjon.

lalala1365380457
Skrevet

Sølvhaiolje. Kan visst kjøpes på bensinstasjon.

seriøst?

Gjest forslag
Skrevet

seriøst?

Seriøst. Moren min fikk rådet på sykehuset da broren min hadde arr, og jeg har selv fått rådet da jeg opererte. Jeg fikk ikke tak i, men broren min fikk smurt sølvhaiolje på sine arr. Arrene skal da bli penere og bedre. Det er altså et seriøst tips, men det kan hende du ikke får tak i sølvhaioljen. Spør i helsekostforretning/bensinstasjon/kanskje apotek?

lalala1365380457
Skrevet

Seriøst. Moren min fikk rådet på sykehuset da broren min hadde arr, og jeg har selv fått rådet da jeg opererte. Jeg fikk ikke tak i, men broren min fikk smurt sølvhaiolje på sine arr. Arrene skal da bli penere og bedre. Det er altså et seriøst tips, men det kan hende du ikke får tak i sølvhaioljen. Spør i helsekostforretning/bensinstasjon/kanskje apotek?

ok =) tusen takk for tipset, jeg skal prøve å få tak i. trodde kanskje du tullet til å begynne med når du skrev at man får det på bensinstasjon ;)

Skrevet

Du må i hvert fall ikke finne på å sole dem i sommer for da blir de hvite. Man skal helst vente et år så blir de hudfarget.

lalala1365380457
Skrevet

Du må i hvert fall ikke finne på å sole dem i sommer for da blir de hvite. Man skal helst vente et år så blir de hudfarget.

hm..ok, vet av erfaring at man bør vente en stund. i legeskrivet sto det at jeg måtte unngå sterk sol på arrene de første 6mnd.. men tror det er verdt å vente til neste sommer med å sole meg på området, heller enn å risikere styggere arr for all fremtid ;)

Skrevet

hm..ok, vet av erfaring at man bør vente en stund. i legeskrivet sto det at jeg måtte unngå sterk sol på arrene de første 6mnd.. men tror det er verdt å vente til neste sommer med å sole meg på området, heller enn å risikere styggere arr for all fremtid ;)

Denne sommeren kommer vel litt tett på ;o)

Gjest kovac...
Skrevet

på sykehuset fikk jeg tips om at Gul vitapankrem er god på arr. Den inneholder vitamin a som vistnok skulle være veldig god for å reparere huden.

lalala1365380457
Skrevet

på sykehuset fikk jeg tips om at Gul vitapankrem er god på arr. Den inneholder vitamin a som vistnok skulle være veldig god for å reparere huden.

takk for tipset! jeg prøver alt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...