Gå til innhold

Lost i går - avslørende hvis noen ikke har sett ennå.

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

Når han kisen som hadde kidnappet Claire ble skutt igår, så trodde både jeg og en til at det var noen 'ukjente' som skøt ham. Altså at kanskje de var flere 'skjulte' i jungelen og at de skøt ham før han rakk å røpe noe..Helt til vi så Charlie stå der med pistolen. Hadde det ikke vært mye mer spennende om det viste seg å være flere ukjente som likviderte kisen?! Var det flere som trodde det et par sekunder eller?

Skrevet

Det trodde jeg også. Helt til jeg så at det var Charlie.

Klart det hadde vært enda mer spennende om det hadde vært flere ukjente.

lalala1365380457
Skrevet

Det trodde jeg også. Helt til jeg så at det var Charlie.

Klart det hadde vært enda mer spennende om det hadde vært flere ukjente.

det var det vi kom frem til vi også ;)

nedtelling
Skrevet

Samme tankegang som jeg hadde!!

Men du skal nok se at det er flere, og jeg tror ikke at Ethan døde heller......

Gjest RaMo
Skrevet

Trodde det samme som dere, at det var "resten av gjengen" som tok ham.

Jeg tror han er død, men at det finnes flere av de gærningene.

:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg trodde det var hun gravide som skøyt han jeg. At hun plutselig husket det han hadde gjort mot henne og derfor skøyt hun han..

Skrevet

Samme tankegang som jeg hadde!!

Men du skal nok se at det er flere, og jeg tror ikke at Ethan døde heller......

Ja, vi så jo ikke de begravde han eller noe....Hadde brent han opp jeg.

Skrevet

Nah, forutsigbart. Hele episoden var jo dedikert Charlie, så dette så jeg komme på mils avstand.

*Drit lei hele såpeserien*

Skrevet

Jeg sovnet fra hele greia. Jeg tror faktisk jeg synes det begynner å bli litt kjedelig

Skrevet

Jeg sovnet fra hele greia. Jeg tror faktisk jeg synes det begynner å bli litt kjedelig

Endelig en som tør å tale der andre tier!

Han Josh duden er nå eneste grunn til at jeg fremdeles ser på. At jeg ikke vet hva han heter i serien engang, betyr kanskje at jeg ikke følger så nøye med :)

Det er så siruptreigt!

Også misliker jeg hu ene dama, hu som er bankraner.

Men ifølge noen her inne går det jo ikke an å mislike noen man ikke kjenner personlig.. Hm...

Blåser vel jeg i!

Skrevet

Endelig en som tør å tale der andre tier!

Han Josh duden er nå eneste grunn til at jeg fremdeles ser på. At jeg ikke vet hva han heter i serien engang, betyr kanskje at jeg ikke følger så nøye med :)

Det er så siruptreigt!

Også misliker jeg hu ene dama, hu som er bankraner.

Men ifølge noen her inne går det jo ikke an å mislike noen man ikke kjenner personlig.. Hm...

Blåser vel jeg i!

He he he

Hadde den serien vært like spennende som i begynnelsen, skal jeg love deg at jeg ikke hadde sovnet.

Jeg irriterer meg over slike tilbakeblikk, man får se hva som skjedde før de havnet på øya, det er helt uinteressant for meg, jeg vil vite hva som skjer på øya og der skjer det fint lite i hver episode.

Gjest tten åp
Skrevet

Jeg har sett flere episoder enn det som er vist på tv, og det blir mere spennende! (der ER flere folk på øya...)

Og det med de tilbakeblikka..Alt har en sammenheng, så følg med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...