Gå til innhold

Stort problem m. diskett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt å ha, lager du en lang en med et par undertstreker, så får du ikke søppel.

[email protected]

får hundrevis,

mens

[email protected]

får ingen.

Jeg har sånn adresse - og det medførte at jeg ikke kunne bestille billett på nettet på StenaLine - de handlet ikke sånne adresser - det var rart...:) Måtte bruke jobbadressen.

Gjest diskettskitt
Skrevet

Jeg har sånn adresse - og det medførte at jeg ikke kunne bestille billett på nettet på StenaLine - de handlet ikke sånne adresser - det var rart...:) Måtte bruke jobbadressen.

Det er underlig. Noen liker ikke punktum før @ heller.

Logitechmusa
Skrevet

Ja, greit nok det.

Har både antivirusprogram og brannmur på alle tre pc.

Men det er ikke så lenge siden jeg mottok en orm i et vedlegg fra et seriøst nettsted og da ble pc helt umulig. Alle drivere sluttet å fungere å eneste utveg - her iallefall - var å rense hele maskinen.

:)

Slikt kommer ofte tilsynelatende fra venner og/eller seriøse nettsteder. Det betyr ikke at du skal sluke alt som kommer rått bare av den grunn. Som sagt, man må bruke hodet.

Til dags dato har jeg - bank i bordet - aldri hatt virusinfisert PC, og det kommer absolutt ikke av at jeg aldri har fått slikt tilsendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...