flisa Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Kjekt å ha, lager du en lang en med et par undertstreker, så får du ikke søppel. [email protected] får hundrevis, mens [email protected] får ingen. Jeg har sånn adresse - og det medførte at jeg ikke kunne bestille billett på nettet på StenaLine - de handlet ikke sånne adresser - det var rart... Måtte bruke jobbadressen. 0 Siter
Gjest diskettskitt Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg har sånn adresse - og det medførte at jeg ikke kunne bestille billett på nettet på StenaLine - de handlet ikke sånne adresser - det var rart... Måtte bruke jobbadressen. Det er underlig. Noen liker ikke punktum før @ heller. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Ja, greit nok det. Har både antivirusprogram og brannmur på alle tre pc. Men det er ikke så lenge siden jeg mottok en orm i et vedlegg fra et seriøst nettsted og da ble pc helt umulig. Alle drivere sluttet å fungere å eneste utveg - her iallefall - var å rense hele maskinen. Slikt kommer ofte tilsynelatende fra venner og/eller seriøse nettsteder. Det betyr ikke at du skal sluke alt som kommer rått bare av den grunn. Som sagt, man må bruke hodet. Til dags dato har jeg - bank i bordet - aldri hatt virusinfisert PC, og det kommer absolutt ikke av at jeg aldri har fått slikt tilsendt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.