Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nei til dop!

Det hadde jeg ALDERIG vent meg til. Hadde ikke funnt meg en kjæreste som drev med slik!

Hvis du ikke liker det bør du virkelig tenke gjennom hva du gjør sammen med han!

Det finnes mye hjelp å få, hvis du klarer å få han til å innse at det hadde vært smart å slutte kunne du ha vært der som en støtte spiller for han når han slutter med det!

Lykke til :-)

Gjest Nastassia Philippovna

Ja, kjaeresten min og jeg roeyker litt hver dag; koser oss sammen med et par joints om kvelden; vi pleier aa ha litt aa gjoere begge to etter jobben, og saa slapper vi av med det etterpaa. Det "tar ikke av", vi bare prater og hygger oss.

Gjest saueøyer

Det blir som med røyking ellers og alkohol. Blir det plagsomt, så er det et minus. Jeg liker ikke røyk heller, og hasj lukter kraftig.

Hasj har også en tendens til å tiltrekke seg politi. Når jeg skal fly i Europa, så er det nok å ha tatt i en hasjklump for at narkobikkjene skal reagere, og jeg har ikke tid til ransaking og surr.

Rene prinsipper om at det er narkotika o s v bryr jeg meg ikke om. Røyking er skadelig, alkohol er skadelig og som regel skader man bare seg selv.

Annonse

Gjest DårligBarndom?

Ja, kjaeresten min og jeg roeyker litt hver dag; koser oss sammen med et par joints om kvelden; vi pleier aa ha litt aa gjoere begge to etter jobben, og saa slapper vi av med det etterpaa. Det "tar ikke av", vi bare prater og hygger oss.

Æsj.

*grøsser*

Gjest hasjisen.

Ja, vi røyker begge to en jonas og to før vi kryper til sengs! Det er jo skikkelig godt-god sex får man og sover som et barn etterpå-men hasjen er ikke så bra i seg selv..

Jeg røyka masse før, i mitt forrige forhold ble det slik at typen min var mer interressert i om jeg hadde "fått tak i noe" enn å idet heletatt si hei til meg...

Jeg ble lei av hasjen og droppa han. Vel når jeg ble single falt jeg for hasjen nok en gang og røyka som en skorstein.

Når jeg fikk meg ny type, som jeg er samboer med nå, slutta jeg. Slutta i over en mnd-men så bgynte vi å røyke en gang i blandt. Nå er det hver kveld.

Ikke bra i det heletatt, jeg vet det. Det er JEG som er problemet, og det er JEG som TRENGER det hver kveld... Psykisk avhenngig.....

Vel, jeg har insett at dette har gått forlangt-og vi må slutte, det er bare det at det faktiskt er vanskelig....

Så jeg ville ikke anbefalt noen å røyke, hvertfall ikke hver dag. Ødelegger den mentale helsa di!

Ikke imot hasj, men med et fornuftig bruk-selv kan jeg ikke det så jeg må vær HELT uten!!!

Ja, vi røyker begge to en jonas og to før vi kryper til sengs! Det er jo skikkelig godt-god sex får man og sover som et barn etterpå-men hasjen er ikke så bra i seg selv..

Jeg røyka masse før, i mitt forrige forhold ble det slik at typen min var mer interressert i om jeg hadde "fått tak i noe" enn å idet heletatt si hei til meg...

Jeg ble lei av hasjen og droppa han. Vel når jeg ble single falt jeg for hasjen nok en gang og røyka som en skorstein.

Når jeg fikk meg ny type, som jeg er samboer med nå, slutta jeg. Slutta i over en mnd-men så bgynte vi å røyke en gang i blandt. Nå er det hver kveld.

Ikke bra i det heletatt, jeg vet det. Det er JEG som er problemet, og det er JEG som TRENGER det hver kveld... Psykisk avhenngig.....

Vel, jeg har insett at dette har gått forlangt-og vi må slutte, det er bare det at det faktiskt er vanskelig....

Så jeg ville ikke anbefalt noen å røyke, hvertfall ikke hver dag. Ødelegger den mentale helsa di!

Ikke imot hasj, men med et fornuftig bruk-selv kan jeg ikke det så jeg må vær HELT uten!!!

Tja, det er kanskje jeg som er spesielt anlagt, men jeg foeler ingen avhengighet. Jeg roeyker aldri alene, kjaeresten min reiser ofte avgaarde for lange perioder, en maaned eller mer og det ville ikke falt meg inn aa roeyke alene. Ikke alltid heller at vi har tilgang til sakene, men vi har da aldri foelt noen som helst panikk, hverken han eller jeg.

Saa jeg kan rett og slett ikke se paa det som et problem, akkurat som jeg ikke finner noe galskap i aa ta seg et glass roedvin i ny og ne.

2-3 ganger om dagen? Stein hver gang dere snakker sammen da? Jobber fyren eller? Hva gjør dere om det ringer på døren, og dere ikke vet hvem det er? Høres ikke ut som et liv for meg.

Jesus! vi er da ikke steine, avlappet bare og i stand til aa gjoere det meste. Du greier da aa drikke alkohol uten aa bli fullstendig dritings, gjoer du ikke? Du MAA helt sikkert ikke styrte ned en flaske vodka hver gang det er snakk om aa nyte alkohol??? Slik er det ogsaa med hasj, det gaar an aa dosere, roeyke smaa mengder av gangen. Og ja, som jeg skrev saa jobber vi begge to, maa ogsaa lese og skrive en del naar vi kommer hjem, og det fungerer helt fint.

Annonse

mil1365380270

Jesus! vi er da ikke steine, avlappet bare og i stand til aa gjoere det meste. Du greier da aa drikke alkohol uten aa bli fullstendig dritings, gjoer du ikke? Du MAA helt sikkert ikke styrte ned en flaske vodka hver gang det er snakk om aa nyte alkohol??? Slik er det ogsaa med hasj, det gaar an aa dosere, roeyke smaa mengder av gangen. Og ja, som jeg skrev saa jobber vi begge to, maa ogsaa lese og skrive en del naar vi kommer hjem, og det fungerer helt fint.

Var dette svaret til meg?

Hadde jeg hatt en partner som begynte å røyke hasj e.l., hadde vedkommende fått klar beskjed: Kutt ut jointen, eller kutt ut meg.

Har definitivt det man kaller nulltoleranse overfor slikt.

Situasjonen hadde forøvrig vært den samme om det var snakk om daglig inntak av alkohol.

Gjest Cann de Abis

Kjære Sos.

Jeg anbefaler, med bakgrunn i psykiatrien, en noe forsiktig nedtrapping? Til helga kanskje? og til slutt bare en gang måneden? Jeg vil ikke be deg kutte ut kjæresten din... ikke kutt i det hele tatt, men bare... noe nedtrapping? finne alternativer? og til slutt kanskje slutte helt? Jeg har sett mye konsekvenser av dette, sos, og det er ikke bra. så vær så snill, Sos, med sukker på toppen... trapp ned litt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...