Gå til innhold

Dusjer dere hver dag?

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• amber sun

4

• flisa

3

• collins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg dusjer hver gang jeg vet jeg skal ut, dvs ikke hver dag men kanskje 4-5 dager i uka.

Gjest begonia
Skrevet

Jeg føler meg ikke klar for dagen uten å ha fått en dusj! Skal jeg ut om kvelden tar jeg ofte en dusj til. Det er vel forskjell på hvor mye vi svetter også? Noen svetter ikke, og da føler er seg nok freshere neste morgen enn det jeg gjør.

Gjest someone out there..
Skrevet

dusjer hver dag, prøver i hvert fall..dropper det avogtil da. håret vasker jeg gjennomsnittlig annenhver dag..før var jeg helt opphengt i at jeg MÅTTE vaske og føne det før jeg gikk på skolen, taklet ikke at det ikke var nyvasket og "strøkent" =). men blir for mye stress, selv om det blir fort fett så orker jeg ikke hver morgen..

laguna1365380434
Skrevet

Jepp, dusje må jeg. Ihvertfall en gang daglig om ikke to..

Og håret vasker jeg daglig, men jeg føner bare om jeg skal sveise og dolle voldsomt. Jeg har kort hår så det tørker greit av seg selv.

:-)

Gjest Farah Diba
Skrevet

Jeg dusjer hver gang jeg vet jeg skal ut, dvs ikke hver dag men kanskje 4-5 dager i uka.

Mener du da hvis du skal ut i butikken f.eks?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dusjer en eller to ganger hver dag.

Skrevet

Mener du da hvis du skal ut i butikken f.eks?

Som regel dusjer jeg da ja. Hvis det ikke regner og er dritvær og jeg bare skal handle mat i full fart og hjem igjen med en gang.

mariaflyfly
Skrevet

Hver morra. Vasker håret samtidig, men føner det aldri.

Gjest thunderlips
Skrevet

Nei, hvorfor det? Synes det er et dusjehysteri uten like rundt om. Dusjer et par tre ganger i uka. Det er mer enn nok.

I utgangspunktet er vi ikke skapt for såpe engang. Det skader huden.

Skrevet

Dusjer 1 gang pr 24 timer, litt avhengig av hvorlenge jeg blir sittende på jobb/ trening/ når jeg begynner dagen etter etc...

Håret vasker jeg helst ikke mer enn 1-2 ganger pr uke, det er så innmari langt. Men det setter jeg jo bare opp når jeg dusjer.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Lite dusjing på deg stort sett da?

*lol*

Unnskyld, Snoopy, men jeg måtte fnise litt av den. Synes du er en likandes kar, så jeg håper du kan tilgi meg ;O)

Skrevet

Dusjer som regel om kvelden før jeg legger meg, om morran er det alt for mye pes når jeg har ungene hos meg. Er jeg alene hender det jeg utsetter det til morgenen etter ja.

Håret vaskes hver gang jeg dusjer. Legger meg gjerne med vått hår om kvelden, må uansett føne luggen om morran så om jeg må fukte den litt først er ikke det noe problem.

tigertrollet
Skrevet

Hva man ikke vet om folk på DOL...

Gjest bebba
Skrevet

*lol*

Unnskyld, Snoopy, men jeg måtte fnise litt av den. Synes du er en likandes kar, så jeg håper du kan tilgi meg ;O)

Jeg trodde Snoopy var en ung jente?

Gjest midia
Skrevet

Annehver dag dusjer jeg og vasker håret samtidig.

Tar "kattvask" de andre dagene.

Miss seventy
Skrevet

Dusjer hver dag ja, av og til to ganger om dagen.

Må dusje og vaske håret hver morgen når jeg skal på jobb. Og avhengig av hva jeg har gjort i løpet av dagen, trent, jobbet i hagen, osv så dusjer jeg igjen før jeg skal legge meg, da kanskje uten å vaske håret da.

Føler meg IKKE ren uten å dusje om morgenen, å vaske seg med klut føler jeg er bare å "flytte på møkka", ikke det at en egentlig er så skitten men.

Jeg såper meg ikke inn hver gang jeg dusjer da, bare de mest utstte områdene.

Tror ikke jeg hadde taklet sexlivet uten å vaske meg hver dag altså, man føler seg ikke så fresh uten en vask i rennende vann, føler jeg.

Skrevet

Dusjer 4 ganger i uka etter løping. Vasker alltid håret når jeg dusjer, føner det aldri.

Vasker meg etter behov på utsatte steder de dagene jeg ikke dusjer.

Og så har jeg en ting på hjertet. Jeg bruker nemlig dusjhette når jeg vasker/renser trynet uten å vaske håret, for å holde håret vekk fra trynet. Av denne grunn forsyner jeg meg godt av dusjhetter på hoteller som har det. Men dessverre er det en del som har sluttet med dette, og det går vel heller ikke an å kjøpte slike dusjhetter i parfymeri o.l.

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen, og i tillegg etter trening (2-3-4 ggr per uke). Jeg vasker håret hver andre/hver tredje dag. Jeg føner ikke håret, det sliter på håret og tar for mye tid. :)

Gjest midia
Skrevet

Dusjer 4 ganger i uka etter løping. Vasker alltid håret når jeg dusjer, føner det aldri.

Vasker meg etter behov på utsatte steder de dagene jeg ikke dusjer.

Og så har jeg en ting på hjertet. Jeg bruker nemlig dusjhette når jeg vasker/renser trynet uten å vaske håret, for å holde håret vekk fra trynet. Av denne grunn forsyner jeg meg godt av dusjhetter på hoteller som har det. Men dessverre er det en del som har sluttet med dette, og det går vel heller ikke an å kjøpte slike dusjhetter i parfymeri o.l.

Hehe!

badehette er sånt vi rasker med oss for så å gi det bort i tullegaver eller putte det hemmelig i lommer o.l til venner det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...