Gå til innhold

Dusjer dere hver dag?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Dusjer en til to ganger om dagen, vasker håret hver, eller annen hver dag. Føner det litt, men ikke helt tørt.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• amber sun

4

• flisa

3

• collins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe!

badehette er sånt vi rasker med oss for så å gi det bort i tullegaver eller putte det hemmelig i lommer o.l til venner det.

Da kan du putte noen i lomma mi ved leilighet!

Men jeg mener DUSJhette, ikke badehette. Badehette er slike du bruker i svømmehallen. Så stramme at trynet blir helt forvridd når du har dem på.

Dusjhette brukte man hos frisøren når man fikk striper før i verden. Og au! Heklenåla var vond.

Nå bruker de visst folie i stedet, eller?

Hehe, nå må jeg tenke på bestemora mi, som brukte hårnett. Lurer på om noen fortsatt bruker det.

Skrevet

Dusjer en til to ganger om dagen, vasker håret hver, eller annen hver dag. Føner det litt, men ikke helt tørt.

Det høres lovende ut at du dusjer to ganger om dagen. Det kan vel bare bety en ting, håper jeg......?

Nei, jeg gir meg ikke på tørre møkka. Til pers skal du.

mil1365380270
Skrevet

Det høres lovende ut at du dusjer to ganger om dagen. Det kan vel bare bety en ting, håper jeg......?

Nei, jeg gir meg ikke på tørre møkka. Til pers skal du.

He-he! Går meg svett, vettu. Ingen utvikling ut over det ;-)

Gjest midia
Skrevet

Da kan du putte noen i lomma mi ved leilighet!

Men jeg mener DUSJhette, ikke badehette. Badehette er slike du bruker i svømmehallen. Så stramme at trynet blir helt forvridd når du har dem på.

Dusjhette brukte man hos frisøren når man fikk striper før i verden. Og au! Heklenåla var vond.

Nå bruker de visst folie i stedet, eller?

Hehe, nå må jeg tenke på bestemora mi, som brukte hårnett. Lurer på om noen fortsatt bruker det.

Jeg mente badehette som man får på hoteller.

Husker jeg hadde badehette i svømminga på skolen i gamle dager,du verden så søte vi var!!

Husker også den forbaskede heklenåla jeg også,fy fela den var vond.

Har litt på følelsen av at frisøren elsket å bruke heklenåla.

Hårnett ble ihvertfall brukt av noen eldre damer på sykehjemmet jeg jobbet på for noen år siden.

Skrevet

He-he! Går meg svett, vettu. Ingen utvikling ut over det ;-)

Men jeg er fornøyd hvis du går deg svett flere ganger i uka!

(Forutsatt at svetten ikke skyldes at du rusler med tre vinterkåper på deg).

Mil er flink!

serendipity
Skrevet

Så og si uten unntak hver dag,. Noen ganger på morgenen og noen ganger på kvelden. Vasker håret iallefall annenhverdag.

Skrevet

Så og si uten unntak hver dag,. Noen ganger på morgenen og noen ganger på kvelden. Vasker håret iallefall annenhverdag.

Jeg lurer på om jeg skal lage en ny tråd og spørre: Smører du inn hele kroppen med body lotion etter dusjen? Når vi først er i gang, mener jeg.

Jeg har fått dilla på varme bjørnebær med vaniljeis. Det er bare så godt! Må ha det, bare må ha det.

mil1365380270
Skrevet

Men jeg er fornøyd hvis du går deg svett flere ganger i uka!

(Forutsatt at svetten ikke skyldes at du rusler med tre vinterkåper på deg).

Mil er flink!

Takk! *soler meg i glansen*

Skrevet

Jeg trodde Snoopy var en ung jente?

Nei, Snoopy83 er en han.

Har jo vært på galleriet også, husker du ikke det?

:)

Skrevet

Nei, Snoopy83 er en han.

Eg ser ikkje vitsen med å dusje kvar dag. Andre eller tredje kvar dag er egentlig nok!!

Gjest bebba
Skrevet

Nei, Snoopy83 er en han.

Nei jeg glemmer fort:)

Skrevet

Eg ser ikkje vitsen med å dusje kvar dag. Andre eller tredje kvar dag er egentlig nok!!

Var det svaret til meg??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...