mil1365380270 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Dusjer en til to ganger om dagen, vasker håret hver, eller annen hver dag. Føner det litt, men ikke helt tørt. 0 Siter
Babette Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hehe! badehette er sånt vi rasker med oss for så å gi det bort i tullegaver eller putte det hemmelig i lommer o.l til venner det. Da kan du putte noen i lomma mi ved leilighet! Men jeg mener DUSJhette, ikke badehette. Badehette er slike du bruker i svømmehallen. Så stramme at trynet blir helt forvridd når du har dem på. Dusjhette brukte man hos frisøren når man fikk striper før i verden. Og au! Heklenåla var vond. Nå bruker de visst folie i stedet, eller? Hehe, nå må jeg tenke på bestemora mi, som brukte hårnett. Lurer på om noen fortsatt bruker det. 0 Siter
Babette Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Dusjer en til to ganger om dagen, vasker håret hver, eller annen hver dag. Føner det litt, men ikke helt tørt. Det høres lovende ut at du dusjer to ganger om dagen. Det kan vel bare bety en ting, håper jeg......? Nei, jeg gir meg ikke på tørre møkka. Til pers skal du. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Det høres lovende ut at du dusjer to ganger om dagen. Det kan vel bare bety en ting, håper jeg......? Nei, jeg gir meg ikke på tørre møkka. Til pers skal du. He-he! Går meg svett, vettu. Ingen utvikling ut over det ;-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Da kan du putte noen i lomma mi ved leilighet! Men jeg mener DUSJhette, ikke badehette. Badehette er slike du bruker i svømmehallen. Så stramme at trynet blir helt forvridd når du har dem på. Dusjhette brukte man hos frisøren når man fikk striper før i verden. Og au! Heklenåla var vond. Nå bruker de visst folie i stedet, eller? Hehe, nå må jeg tenke på bestemora mi, som brukte hårnett. Lurer på om noen fortsatt bruker det. Jeg mente badehette som man får på hoteller. Husker jeg hadde badehette i svømminga på skolen i gamle dager,du verden så søte vi var!! Husker også den forbaskede heklenåla jeg også,fy fela den var vond. Har litt på følelsen av at frisøren elsket å bruke heklenåla. Hårnett ble ihvertfall brukt av noen eldre damer på sykehjemmet jeg jobbet på for noen år siden. 0 Siter
Babette Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 He-he! Går meg svett, vettu. Ingen utvikling ut over det ;-) Men jeg er fornøyd hvis du går deg svett flere ganger i uka! (Forutsatt at svetten ikke skyldes at du rusler med tre vinterkåper på deg). Mil er flink! 0 Siter
serendipity Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Så og si uten unntak hver dag,. Noen ganger på morgenen og noen ganger på kvelden. Vasker håret iallefall annenhverdag. 0 Siter
Babette Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Så og si uten unntak hver dag,. Noen ganger på morgenen og noen ganger på kvelden. Vasker håret iallefall annenhverdag. Jeg lurer på om jeg skal lage en ny tråd og spørre: Smører du inn hele kroppen med body lotion etter dusjen? Når vi først er i gang, mener jeg. Jeg har fått dilla på varme bjørnebær med vaniljeis. Det er bare så godt! Må ha det, bare må ha det. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Men jeg er fornøyd hvis du går deg svett flere ganger i uka! (Forutsatt at svetten ikke skyldes at du rusler med tre vinterkåper på deg). Mil er flink! Takk! *soler meg i glansen* 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg trodde Snoopy var en ung jente? Nei, Snoopy83 er en han. Har jo vært på galleriet også, husker du ikke det? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Nei, Snoopy83 er en han. Har jo vært på galleriet også, husker du ikke det? Eg ser ikkje vitsen med å dusje kvar dag. Andre eller tredje kvar dag er egentlig nok!! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Nei, Snoopy83 er en han. Har jo vært på galleriet også, husker du ikke det? Nei jeg glemmer fort:) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Eg ser ikkje vitsen med å dusje kvar dag. Andre eller tredje kvar dag er egentlig nok!! Var det svaret til meg?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.