flisa Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 http://ads.doktoronline.no/ads/mandera140x60.gif 0 Siter
Finundre Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 hehe...hadde fått senebetennelse i håndleddet for lengst hadde det vært meg :-) 0 Siter
collins Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Ho må jo være skinnflådd på høyre hofta etterhvert? 0 Siter
amber sun Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hvem snakker dere om? En av reklamene på siden her Du har vel et filter som tar de bort, hvis du ikke ser henne 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 En av reklamene på siden her Du har vel et filter som tar de bort, hvis du ikke ser henne Åhhh...He he.. Ja, hun har jeg fått kasta ut for lenge siden =) 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Hvem snakker dere om? du må klikke på linken... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 du må klikke på linken... Hvilken link? 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Hvilken link? Den jeg la ut i hovedinnlegget da - - - -leser du bare overskriften? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Den jeg la ut i hovedinnlegget da - - - -leser du bare overskriften? Nei, det gjør jeg ikke! Men det er ikke noe link her hos meg. Er nok sensurert. 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Nei, det gjør jeg ikke! Men det er ikke noe link her hos meg. Er nok sensurert. jøøøøssssss, går det an? SER DU IKKE DENNE LINKEN: http://ads.doktoronline.no/ads/mandera140x60.gif 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 jøøøøssssss, går det an? SER DU IKKE DENNE LINKEN: http://ads.doktoronline.no/ads/mandera140x60.gif Sånn ser det ut hos meg: jøøøøssssss, går det an? SER DU IKKE DENNE LINKEN: - flisa 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Sånn ser det ut hos meg: jøøøøssssss, går det an? SER DU IKKE DENNE LINKEN: - flisa ok - tror deg jeg tenk på alt du går glipp av! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 ok - tror deg jeg tenk på alt du går glipp av! Ja, bra! Jeg er jo ikke helt dum heller da Vi har add blocking (Northon) som blokkerer sånne damer som aldri blir sliten 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Sånn ser det ut hos meg: jøøøøssssss, går det an? SER DU IKKE DENNE LINKEN: - flisa Sånn så det ut hos meg også. Ad blocking er som regel en veldig fin ting. Men den sperrer av og til annonser man ønsker å se da, fx på Markedsplassen på Kvinneguiden... hehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Sånn så det ut hos meg også. Ad blocking er som regel en veldig fin ting. Men den sperrer av og til annonser man ønsker å se da, fx på Markedsplassen på Kvinneguiden... hehe Ja, enig! Av og til sperrer den ting jeg skulle ha sett =) 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Ja, enig! Av og til sperrer den ting jeg skulle ha sett =) Er jo bare å slå av og på etter behov da. Når man skjønner at man går glipp av noe altså... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Er jo bare å slå av og på etter behov da. Når man skjønner at man går glipp av noe altså... Joda..det er vel egentlig det =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.