Gå til innhold

Blir ho ikke sliten snart? hehehe

Anbefalte innlegg

Gjest saueøyer
Skrevet

Sånn så det ut hos meg også. Ad blocking er som regel en veldig fin ting. Men den sperrer av og til annonser man ønsker å se da, fx på Markedsplassen på Kvinneguiden... hehe

Da er Firefox kjekk.

Skrevet

Sånn så det ut hos meg også. Ad blocking er som regel en veldig fin ting. Men den sperrer av og til annonser man ønsker å se da, fx på Markedsplassen på Kvinneguiden... hehe

Som sagt, ikke noe problem å slå av og på denne funksjonen i Norton etter behov.

Bruker Opera sjøl, trives bedre med denne enn Firefox. :-)

Skrevet

he he. sønnen min på 3 kom inn, kastet et blikk på skjermen og fniste fornøyd: Se mamma, hu drar av seg trusa på pc'n.... hi hihi....

Skrevet

- og takk for den!!!

*skuler*

Ka da for nokka? *forvirret*

Skrevet

Ja, bra! Jeg er jo ikke helt dum heller da :P

Vi har add blocking (Northon) som blokkerer sånne damer som aldri blir sliten ;)

Men det er jo rart at den blokkerer det å kunne se en IP-adresse skrevet ned?!?!?!

Skrevet

Ka da for nokka? *forvirret*

Startet en tråd litt lenger ned her der jeg beskrev mine forferdelige traumer knyttet til den trusa der ;-)

Skrevet

Startet en tråd litt lenger ned her der jeg beskrev mine forferdelige traumer knyttet til den trusa der ;-)

åååååååååå - er det en tråd på DOL jeg ikke har fått med meg altså? :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men det er jo rart at den blokkerer det å kunne se en IP-adresse skrevet ned?!?!?!

Ja..enig i det! Jeg vet ikke hvorfor heller =)

Skrevet

åååååååååå - er det en tråd på DOL jeg ikke har fått med meg altså? :)

Tydeligvis :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...