Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Sånn så det ut hos meg også. Ad blocking er som regel en veldig fin ting. Men den sperrer av og til annonser man ønsker å se da, fx på Markedsplassen på Kvinneguiden... hehe Da er Firefox kjekk. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Sånn så det ut hos meg også. Ad blocking er som regel en veldig fin ting. Men den sperrer av og til annonser man ønsker å se da, fx på Markedsplassen på Kvinneguiden... hehe Som sagt, ikke noe problem å slå av og på denne funksjonen i Norton etter behov. Bruker Opera sjøl, trives bedre med denne enn Firefox. :-) 0 Siter
nynne Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 he he. sønnen min på 3 kom inn, kastet et blikk på skjermen og fniste fornøyd: Se mamma, hu drar av seg trusa på pc'n.... hi hihi.... 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 - og takk for den!!! *skuler* Ka da for nokka? *forvirret* 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Ja, bra! Jeg er jo ikke helt dum heller da Vi har add blocking (Northon) som blokkerer sånne damer som aldri blir sliten Men det er jo rart at den blokkerer det å kunne se en IP-adresse skrevet ned?!?!?! 0 Siter
muriel Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Ka da for nokka? *forvirret* Startet en tråd litt lenger ned her der jeg beskrev mine forferdelige traumer knyttet til den trusa der ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Startet en tråd litt lenger ned her der jeg beskrev mine forferdelige traumer knyttet til den trusa der ;-) åååååååååå - er det en tråd på DOL jeg ikke har fått med meg altså? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Men det er jo rart at den blokkerer det å kunne se en IP-adresse skrevet ned?!?!?! Ja..enig i det! Jeg vet ikke hvorfor heller =) 0 Siter
muriel Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 åååååååååå - er det en tråd på DOL jeg ikke har fått med meg altså? Tydeligvis ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.