Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Skal over og spise grilla entrecote hos naboen hvert øyeblikk. :) *sulten*

Skal på jobb i morra som vanlig, har altfor mye å gjøre til å ta dagen fri, dessverre.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

6

• amber sun

5

• Mary Poppins

5

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sitte på dol og lese til eksamen.. Og så skal jeg på fotballkamp =)

Skal du opp i dol-kunnskap? Hvem er sensor?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tvi, tvi på eksamen til deg også :-)

Uff, jeg er stressa, så jeg kan igrunn bare logge av.

Tusen takk.. du får ha en god helg =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skal du opp i dol-kunnskap? Hvem er sensor?

Ja..skal opp i muntlig. Jeg vet ikke helt hvem som skal være sensor enda. Er det du kanskje? ;)

Skrevet

Ja..skal opp i muntlig. Jeg vet ikke helt hvem som skal være sensor enda. Er det du kanskje? ;)

Vent og se.

Hvis det blir meg, skal jeg sminke og kle meg så gyselig at du bare blir sittende og flire.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vent og se.

Hvis det blir meg, skal jeg sminke og kle meg så gyselig at du bare blir sittende og flire.

Vær litt snill da.. Pliiiss ;)

Skrevet

Å har du det? så spennende!

Du får si ifra når du får den da, og hva du synes. Jeg er ihvertfal veldig fornøyd med min :)

Mobil?

Var det ikke leppestift, da?

*gruble over om jeg har gått glipp av noe igjen*

Skrevet

Sitte på dol og lese til eksamen.. Og så skal jeg på fotballkamp =)

Er fotballkampen lørdag eller søndag?

Mary Poppins
Skrevet

Mobil?

Var det ikke leppestift, da?

*gruble over om jeg har gått glipp av noe igjen*

det er ikke bare sexleker jeg kan anbefale skjønner du ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er fotballkampen lørdag eller søndag?

Søndag! :)

Jeg var på kamp i dag å faktisk (tar helt av nå) He he :)

Skrevet

det er ikke bare sexleker jeg kan anbefale skjønner du ;)

Å....var det ikke sexleker denne gangen?

Jeg gikk bare ut fra at det var det, jeg. *kremt*

;)

Skrevet

Søndag! :)

Jeg var på kamp i dag å faktisk (tar helt av nå) He he :)

Visste ikke at du var fotballentusiast, men det har jo ikke vært noe tema på skravlemøtene heller, da. Tror jeg. Hvis jeg husker riktig nå.

Igår kveld husket jeg nesten ingenting av hva vi snakket om kvelden før, og hvem som egentlig hadde vært med...litt pinlig, men jeg skyldte på pollensesongen - for jeg hadde ikke drukket noenting.

Ja ja. Du får ha det gøy på søndag, da! :)

Mary Poppins
Skrevet

Å....var det ikke sexleker denne gangen?

Jeg gikk bare ut fra at det var det, jeg. *kremt*

;)

Det er jo forsåvidt forståelig, men denne gangen dreide det seg altså om mobiler..,

og nei ikke mobiler som vibrerer, eller jo men ikke til det formålet ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Visste ikke at du var fotballentusiast, men det har jo ikke vært noe tema på skravlemøtene heller, da. Tror jeg. Hvis jeg husker riktig nå.

Igår kveld husket jeg nesten ingenting av hva vi snakket om kvelden før, og hvem som egentlig hadde vært med...litt pinlig, men jeg skyldte på pollensesongen - for jeg hadde ikke drukket noenting.

Ja ja. Du får ha det gøy på søndag, da! :)

Jeg er heller ikke det! Men fikk gratis billetter i dag, for broren til samboeren min skulle spille. Å på søndag så er det får å treffe kjentfolk =)

Hehe.. du var morsom igår. Vartfall etter det jeg forsto.. -Du hadde litt MP-i-fylla-skriving.. ;)

Skrevet

Næhei! Blir nok ikke særlig med dol'ing på meg i helga nei! :o)

Her blir det hest og mannfolk for alle penga og muligens båt og muligens se på hytte og bare kos og kos og kos og.... :o) *Gleder seg villt*

Skrevet

Næhei! Blir nok ikke særlig med dol'ing på meg i helga nei! :o)

Her blir det hest og mannfolk for alle penga og muligens båt og muligens se på hytte og bare kos og kos og kos og.... :o) *Gleder seg villt*

Hvordan gikk det med karamellpuddingen ?

Skrevet

Hvordan gikk det med karamellpuddingen ?

*Kvalm* Den smakte som en omelett. Alt for mye eggesmak.

Skrevet

*Kvalm* Den smakte som en omelett. Alt for mye eggesmak.

Uffda, det var leit. Men dere hadde sikkert en hyggelig dag allikevel.

Skrevet

Å, det blir så kos! Samboer skulle egentlig reise vekk, men nå ble det avlyst, så vi har tre dager sammen med lillemann!

Det blir vel noen trilleturer, gå i en park og spise litt smått mens lillemann krabber rundt og spiser sand, sitte på kafé... Og kanskje jeg sniker meg ut med en venninne lørdag kveld nå som jeg plutselig har barnevakt.. :-)

Skrevet

Uffda, det var leit. Men dere hadde sikkert en hyggelig dag allikevel.

Det hadde vi! :o) Men vi skal aldri mer lage ryper. Snakker om oppskrytt mat! Lukta våt islandshest. *Enda kvalmere*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...