Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Med denne kan du slå av visningen: http://www.bbshare.com/noflash/download/noflash2.zip 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Og hvis du har Firefox: Verktøy, instillinger, nedlastinger, tilleggsprogrammer, slå av SPL og SWF. 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Og hvis du har Firefox: Verktøy, instillinger, nedlastinger, tilleggsprogrammer, slå av SPL og SWF. Åja: du må lukke og åpne Firefox etterpå. 0 Siter
citoyen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Og hvis du har Firefox: Verktøy, instillinger, nedlastinger, tilleggsprogrammer, slå av SPL og SWF. Og hvis du har Opera: F12, skru av "Enable plugins" og "Enable GIF animation" 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Og hvis du har Opera: F12, skru av "Enable plugins" og "Enable GIF animation" DOL-folka er vel ikke så happy for at vi skrur av reklamen? Det er vel det de lever av? Jeg ser ikke reklamen allikevel, kan ikke huske en eneste av dem. 0 Siter
citoyen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 DOL-folka er vel ikke så happy for at vi skrur av reklamen? Det er vel det de lever av? Jeg ser ikke reklamen allikevel, kan ikke huske en eneste av dem. Jeg skrur bare av reklame som beveger seg og/eller lager lyd. Den er så vanvittig irriterende at de får skylde seg selv når folk blokkerer den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.