Gjest Batterier Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 har en del batterier hjemme. problemet er at jeg ikke vet om de er ny eller brukte. Finnes det en metode for å finne det ut. Det er snakk om vanlige batterier til diskman etc? 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Du kan lage en spole, bruke et kompass og se hvor mye det slår ut på en viss avstand. Det er slik andre spenningsmålere virker. 0 Siter
Gjest batterier Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Du kan lage en spole, bruke et kompass og se hvor mye det slår ut på en viss avstand. Det er slik andre spenningsmålere virker. oj det virket komplisert. ikke har jeg noe kompass heller. Noen andre metoder som virker ? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Kan du ikke bare sette de i en diskman, vekkerklokke eller brannalarm etc å teste? =) 0 Siter
Gjest batterier Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Kan du ikke bare sette de i en diskman, vekkerklokke eller brannalarm etc å teste? =) Problemet er at hvis diskmanen funker så vet jeg ikke om det er pga at ett batteri funker, når man skal ha to batterier inn i der. Dessuten så vil jeg gjerne vite om batteriene er helt nye eller om de har vært brukt til noe. 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 oj det virket komplisert. ikke har jeg noe kompass heller. Noen andre metoder som virker ? Hold fingereen på den ene enden og legg tunga på den andre. Du kjenner en syrlig smak på tunga hvis det er strøm på det. Eller du kan ta en lommelyktpære og en ledningbit. 0 Siter
Gjest Batterier Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hold fingereen på den ene enden og legg tunga på den andre. Du kjenner en syrlig smak på tunga hvis det er strøm på det. Eller du kan ta en lommelyktpære og en ledningbit. kjenner nesten ingen spesiell smak men kanskje det er fordi jeg er forkjølet? 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 kjenner nesten ingen spesiell smak men kanskje det er fordi jeg er forkjølet? Eller batteriet er flatt. Clas Ohlson, kr 69: http://www.clasohlson.no/images/products/N/hi/B/327512_X_2004-06-30_170441.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.