Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaggu på tide. Hun har har brutt reglene så mange ganger uten å få noe av samme reaksjoner som Tina har fått.

Gjest papirtiger
Skrevet

Ren nysgjerrighet, hva slags regler er det?

Og når er BB ferdig??? synes det har vart en evighet.

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvilke regler da?

Ikke at det bryr meg, men ble bare litt nysgjerrig da du tok det opp..Har ikke sett på, så derfor jeg spør..

Skrevet

Da skal jeg sannelig være med på å stemme henne ut. Noe så ufyselig som denne bimboen som tror hun eier verden og som er misfornøyd med absolutt alt, skal man lete lenge etter.

Skrevet

Hvilke regler da?

Ikke at det bryr meg, men ble bare litt nysgjerrig da du tok det opp..Har ikke sett på, så derfor jeg spør..

Jeg har ikke sett reglene på trykk, men delatkerne har snakket om dem og man hører av og til over høytaleren at BB sier fra. Elita har med vilje slått ned to kjeler fulle med vann fra komfyren, og slengt en stol slik at den ble ødelagt. Blant annet. Det står på bigbrothersiden at hun ble tvangsnominert for å ha brutt reglene.

Skrevet

Få deg et liv.

hehe, vanligvis ville jeg vært veldig enig med deg. Sjukmeldt for tida, og det er så kjeeedelig. Utrolig hva man fyller tida med da. Og så lett det er å gå opp i et program som jeg vanligvis ikke ville brukt tid på. :o)

Gjest werwa
Skrevet

hehe, vanligvis ville jeg vært veldig enig med deg. Sjukmeldt for tida, og det er så kjeeedelig. Utrolig hva man fyller tida med da. Og så lett det er å gå opp i et program som jeg vanligvis ikke ville brukt tid på. :o)

Syns det er enkelt å holde slik faenskap unna seg, selv om man egentlig har tid til det. Det må finnes noe annet å bruke tiden på.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Syns det er enkelt å holde slik faenskap unna seg, selv om man egentlig har tid til det. Det må finnes noe annet å bruke tiden på.

Som å sitte på DOL?

Gjest så et par episoder
Skrevet

Hun virket veldig sur og bortskjemt. Sikkert fortjent!

Gjest werwa
Skrevet

Som å sitte på DOL?

Jeg har vært innom Dol et par ganger i dag, men det er faktisk bedre syselsetting enn å se det mest bedritne TV-programmet som noengang er gjort.

Skrevet

Klart det fins mye fornuftig å bruke tida til. Jeg kunne ha dradd rundt i byen og skrubba statuer for dueskitt for eksempel. Men av og til er det nydelig å bare la seg rive med og å innta betrakterens rolle.

Skrevet

Synes du dol er så mye mere intellektuelt?

Underholdning er underholdning :o)

Skrevet

Klart det fins mye fornuftig å bruke tida til. Jeg kunne ha dradd rundt i byen og skrubba statuer for dueskitt for eksempel. Men av og til er det nydelig å bare la seg rive med og å innta betrakterens rolle.

*LOL* -jeg skal sannelig huske på det med duesekitt på statuer.

Du trenger ikke unnsylde deg overfor denne werwa - som sikker har så liten tv at hun bare er misunnelig på deg :)

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at Elita er noe annet enn lid og morsom og søt - og flk har prøvd å fortelle meg noe annet - - - -helt til i går - da syns jeg hun var USPISELIG. Så jeg er kanskje DOL-normalisert jeg også?

Skrevet

Du trenger ikke unnsylde deg overfor denne werwa - som sikker har så liten tv at hun bare er misunnelig på deg :)

Nei jeg gidder ikke unnskylde meg. Det var derfor jeg var en ørliten anelse spydig. Livet mitt består av mer enn nok sakspapir og "fornuftige" saker til at jeg orker ha dårlig samvittighet for å bli opptatt av BB et par måneder.

Har til og med betalt for å kunne se på livesendinger 24 timer i døgnet! :o) Men bruke penger på å stemme det gidder jeg ikke.

Gjest werwa
Skrevet

Hvor barnslig kan du bli? Sånn ca på en skala fra 1 til 10?

Tenk om faren min er sterkere enn din?

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at Elita er noe annet enn lid og morsom og søt - og flk har prøvd å fortelle meg noe annet - - - -helt til i går - da syns jeg hun var USPISELIG. Så jeg er kanskje DOL-normalisert jeg også?

hehe, om du kun har sett kveldssendinger så er de veldig Elita fokusert og viser bare godsiden hennes. Du skulle sett når hun spydde og Tina måtte tørke opp etter henne. Eller når hun meide to kjeler med vann i gulvet.

På kvelden ser man heller ikke hvordan hun manipulerer og herser med Klas

Gjest werwa
Skrevet

Nei jeg gidder ikke unnskylde meg. Det var derfor jeg var en ørliten anelse spydig. Livet mitt består av mer enn nok sakspapir og "fornuftige" saker til at jeg orker ha dårlig samvittighet for å bli opptatt av BB et par måneder.

Har til og med betalt for å kunne se på livesendinger 24 timer i døgnet! :o) Men bruke penger på å stemme det gidder jeg ikke.

Det er faktisk veldig mye bra å se på TV, men BB er bare bedritent dårlig. Skjerp deg.

Skrevet

Synes du dol er så mye mere intellektuelt?

Underholdning er underholdning :o)

helt enig. av og til må man ha pusterom fra hverdagen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...