Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest werwa
Skrevet

Synes du dol er så mye mere intellektuelt?

Underholdning er underholdning :o)

Dol og andre diskusjonssider, er faktisk noe helt annet enn BB. BB er tapernes underholdning.

Skrevet

Det er faktisk veldig mye bra å se på TV, men BB er bare bedritent dårlig. Skjerp deg.

vet du at jeg gidder ikke skjerpe meg. Slapper av med å se på BB, blir litt engasjert blir jeg også. Glemmer at jeg er sjukmeldt og sitter og venter på beskjed fra sjukehuset om når jeg skal opereres.

Men jeg syns jo det er litt merkelig at du blir så opptatt av hva jeg ser på TV/webtv. Har du lite å gjøre? Da kan jeg foreslå BB webtv.

Skrevet

Nei jeg gidder ikke unnskylde meg. Det var derfor jeg var en ørliten anelse spydig. Livet mitt består av mer enn nok sakspapir og "fornuftige" saker til at jeg orker ha dårlig samvittighet for å bli opptatt av BB et par måneder.

Har til og med betalt for å kunne se på livesendinger 24 timer i døgnet! :o) Men bruke penger på å stemme det gidder jeg ikke.

Det er deilig å være politisk ukorrekt i egen heim.

Skrevet

Dol og andre diskusjonssider, er faktisk noe helt annet enn BB. BB er tapernes underholdning.

Kos deg blant "eliten" da. For det er jo det motsatte av taperne?

Skrevet

Hvor barnslig kan du bli? Sånn ca på en skala fra 1 til 10?

Tenk om faren min er sterkere enn din?

Jeg kan bli så barnslig som en 11'er jeg. Nei - faren min er pol'ti han!

Skrevet

hehe, om du kun har sett kveldssendinger så er de veldig Elita fokusert og viser bare godsiden hennes. Du skulle sett når hun spydde og Tina måtte tørke opp etter henne. Eller når hun meide to kjeler med vann i gulvet.

På kvelden ser man heller ikke hvordan hun manipulerer og herser med Klas

Jeg tror jeg ante det i går - syns Klas "bandt seg" litt i forhold til henne.

Skrevet

Jepp det er det. Som både du og gubben din sikkert har oppfattet så er jeg veldig politisk ellers. Nyter å være politisk ukorrekt med å se på BB. Syns det er artig å sjokkere folk med å fortelle det også.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg har vært innom Dol et par ganger i dag, men det er faktisk bedre syselsetting enn å se det mest bedritne TV-programmet som noengang er gjort.

For deg er det gjerne det..

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg kan bli så barnslig som en 11'er jeg. Nei - faren min er pol'ti han!

*lol*

Skrevet

Jepp det er det. Som både du og gubben din sikkert har oppfattet så er jeg veldig politisk ellers. Nyter å være politisk ukorrekt med å se på BB. Syns det er artig å sjokkere folk med å fortelle det også.

Helt lik meg du da :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Da skal jeg sannelig være med på å stemme henne ut. Noe så ufyselig som denne bimboen som tror hun eier verden og som er misfornøyd med absolutt alt, skal man lete lenge etter.

Ikke kommer hun til å knigge Klas på tv heller, så da finnes det INGEN grunn til at hun burde bli ;O)

Skrevet

Klare du virkelig ikke å se at det er omtrent det samme? Kikkernes paradis

Skrevet

Nemlig :o)

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at Elita er noe annet enn lid og morsom og søt - og flk har prøvd å fortelle meg noe annet - - - -helt til i går - da syns jeg hun var USPISELIG. Så jeg er kanskje DOL-normalisert jeg også?

Lid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...