Gjest this is a signature Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Noen som har en link til avisartikkelen om denne melka, angående feil oppgitt fettinnhold i melka? At det er mer fett i melka enn det står oppgitt. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 http://www.nationen.no/mat/article1569209.ece 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det er visst for mye sukker også. 14 sukkerbiter, i stedet for 2 som reklamen sier. Så smaker den ikke søtt engang. Den smaker egentlig ingenting. 24 er mye bedre! 0 Siter
tiliti Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Nå fjerner Tine hele serien, så jeg må gå tilbake fra kaffemelk til cola. Møkk. Jaja, cola er jo sikkert sunnere enn melkesukker. Må vel holde meg unna vanlig melk også, hvis melkesukkeret tilsvarer 12 sukkerbiter. Like gjerne drikke colaen min ja. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Det er visst for mye sukker også. 14 sukkerbiter, i stedet for 2 som reklamen sier. Så smaker den ikke søtt engang. Den smaker egentlig ingenting. 24 er mye bedre! 24 er så fettfri som den tilsier? Pussig at Smak-serien ikke smaker søtt, men inneholder mye søtt..Får det ikke til å rime, menmen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.