Gå til innhold

NEI!!!. Det kan ikke være sant!!

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Er det mulig å være så dum!!!.

er i siste innspurt før flyttinga. jeg har vasket tøy, og først nå har jeg funnet plastlommen med studenkortet mitt, semesterkortet mitt, månedskortet og resten av fleksikortet mitt i vaskemaskinen

Nå vet jeg ikke om jeg kommer meg inn i studenthybelen min i kveld, når jeg må bruke kort. Vet ikke om magnetkortet tar skade av en runde i vaskemaskinen. Semesterkortet har klistret seg fast på det utgåtte visakortet mitt. fleksikortet må vel tørke noen dager før det kan brukes antar jeg

vel det er ikke verdens undergang, men jeg er bare så irritert på meg selv nå. det var bare det som manglet. Og akkurat nå som jeg hadde så mye i den plastlomma.

ja ja, det er vel ingen løgn at jeg har mange utfordringer å hanskes med i hverdagen

sukk fra

Gjest Snoopy83
Skrevet

Så at de testet de kortene på Mythbusters engang. De måtte ha RIMELIG mye fluks for å ødelegge kortene.

Men jeg vet ikke hva som skjer når man vasker de, det er jo endel spesielle kjemikalier i slik såpe.

Gjest @riele
Skrevet

Så at de testet de kortene på Mythbusters engang. De måtte ha RIMELIG mye fluks for å ødelegge kortene.

Men jeg vet ikke hva som skjer når man vasker de, det er jo endel spesielle kjemikalier i slik såpe.

Jeg aner ikke hva jeg gjør galt, men jeg har iallefall avmagnetisert 5 VISAkort i løpet av et halvt år. Banken er sur og blir det jeg har nå ødelagt får jeg ikke nytt :(

Så min erfaring tilsier hvertfall et det skal veldig LITE til...

Gjest pønsker på nytt nick
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg gjør galt, men jeg har iallefall avmagnetisert 5 VISAkort i løpet av et halvt år. Banken er sur og blir det jeg har nå ødelagt får jeg ikke nytt :(

Har du lommebok eller veske med magnetknapp? Det kan nemlig være problemet ditt!

Gjest dumme bank
Skrevet

det er jo banken som taper på det om dem ikke vil gi deg flere kort...

Gjest @riele
Skrevet

det er jo banken som taper på det om dem ikke vil gi deg flere kort...

Ja, ikke sant, får jeg ikke nytt kort blir jeg jo nødt til å skifte.

Gjest @riele
Skrevet

Har du lommebok eller veske med magnetknapp? Det kan nemlig være problemet ditt!

Åh, gud det hadde jeg ikke tenkt på!! TakK!!:)

Har vært uhyre forsiktig med mobiltelefon og andre magnetsaker, men lommeboka! Der har du det jammen meg!

Luna21365380663
Skrevet

Har vært uhyre forsiktig med mobiltelefon og andre magnetsaker, men lommeboka! Der har du det jammen meg!

Du kan kjøpe sånn til å ha kort i.. sånn som beskytter mot avmagnetisering!

Hadde kortet løst i en selskapsveske, og vips var det gjort.. Kjøpte en liten stykk sak å ha de i (min er i lær, med harde "vegger" i ett eller annet som beskytter, plass til seks kort, tror jeg..) 10 kr på bystasjonen i Bergen, i buss-informasjonen.

tigertrollet
Skrevet

Hehehehe:D

Nå fikk jeg dagens latterkule!

(men jeg håper det gikk greit og at du kom deg inn altså)

Gjest Timari
Skrevet

Hehehehe:D

Nå fikk jeg dagens latterkule!

(men jeg håper det gikk greit og at du kom deg inn altså)

jo da. Det gikk heldigvis greit :)

Gjest @riele
Skrevet

Du kan kjøpe sånn til å ha kort i.. sånn som beskytter mot avmagnetisering!

Hadde kortet løst i en selskapsveske, og vips var det gjort.. Kjøpte en liten stykk sak å ha de i (min er i lær, med harde "vegger" i ett eller annet som beskytter, plass til seks kort, tror jeg..) 10 kr på bystasjonen i Bergen, i buss-informasjonen.

Ja...blir kortholder på meg fra nå av ja:)

Gjest pønsker på nytt nick
Skrevet

Ser man det!

Bare hyggelig å kunne hjelpe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...