Gjest Timari Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Er det mulig å være så dum!!!. er i siste innspurt før flyttinga. jeg har vasket tøy, og først nå har jeg funnet plastlommen med studenkortet mitt, semesterkortet mitt, månedskortet og resten av fleksikortet mitt i vaskemaskinen Nå vet jeg ikke om jeg kommer meg inn i studenthybelen min i kveld, når jeg må bruke kort. Vet ikke om magnetkortet tar skade av en runde i vaskemaskinen. Semesterkortet har klistret seg fast på det utgåtte visakortet mitt. fleksikortet må vel tørke noen dager før det kan brukes antar jeg vel det er ikke verdens undergang, men jeg er bare så irritert på meg selv nå. det var bare det som manglet. Og akkurat nå som jeg hadde så mye i den plastlomma. ja ja, det er vel ingen løgn at jeg har mange utfordringer å hanskes med i hverdagen sukk fra 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Så at de testet de kortene på Mythbusters engang. De måtte ha RIMELIG mye fluks for å ødelegge kortene. Men jeg vet ikke hva som skjer når man vasker de, det er jo endel spesielle kjemikalier i slik såpe. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Så at de testet de kortene på Mythbusters engang. De måtte ha RIMELIG mye fluks for å ødelegge kortene. Men jeg vet ikke hva som skjer når man vasker de, det er jo endel spesielle kjemikalier i slik såpe. Jeg aner ikke hva jeg gjør galt, men jeg har iallefall avmagnetisert 5 VISAkort i løpet av et halvt år. Banken er sur og blir det jeg har nå ødelagt får jeg ikke nytt Så min erfaring tilsier hvertfall et det skal veldig LITE til... 0 Siter
Gjest pønsker på nytt nick Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg aner ikke hva jeg gjør galt, men jeg har iallefall avmagnetisert 5 VISAkort i løpet av et halvt år. Banken er sur og blir det jeg har nå ødelagt får jeg ikke nytt Så min erfaring tilsier hvertfall et det skal veldig LITE til... Har du lommebok eller veske med magnetknapp? Det kan nemlig være problemet ditt! 0 Siter
Gjest dumme bank Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg aner ikke hva jeg gjør galt, men jeg har iallefall avmagnetisert 5 VISAkort i løpet av et halvt år. Banken er sur og blir det jeg har nå ødelagt får jeg ikke nytt Så min erfaring tilsier hvertfall et det skal veldig LITE til... det er jo banken som taper på det om dem ikke vil gi deg flere kort... 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 det er jo banken som taper på det om dem ikke vil gi deg flere kort... Ja, ikke sant, får jeg ikke nytt kort blir jeg jo nødt til å skifte. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Har du lommebok eller veske med magnetknapp? Det kan nemlig være problemet ditt! Åh, gud det hadde jeg ikke tenkt på!! TakK!! Har vært uhyre forsiktig med mobiltelefon og andre magnetsaker, men lommeboka! Der har du det jammen meg! 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Åh, gud det hadde jeg ikke tenkt på!! TakK!! Har vært uhyre forsiktig med mobiltelefon og andre magnetsaker, men lommeboka! Der har du det jammen meg! Du kan kjøpe sånn til å ha kort i.. sånn som beskytter mot avmagnetisering! Hadde kortet løst i en selskapsveske, og vips var det gjort.. Kjøpte en liten stykk sak å ha de i (min er i lær, med harde "vegger" i ett eller annet som beskytter, plass til seks kort, tror jeg..) 10 kr på bystasjonen i Bergen, i buss-informasjonen. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hehehehe:D Nå fikk jeg dagens latterkule! (men jeg håper det gikk greit og at du kom deg inn altså) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hehehehe:D Nå fikk jeg dagens latterkule! (men jeg håper det gikk greit og at du kom deg inn altså) jo da. Det gikk heldigvis greit 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Du kan kjøpe sånn til å ha kort i.. sånn som beskytter mot avmagnetisering! Hadde kortet løst i en selskapsveske, og vips var det gjort.. Kjøpte en liten stykk sak å ha de i (min er i lær, med harde "vegger" i ett eller annet som beskytter, plass til seks kort, tror jeg..) 10 kr på bystasjonen i Bergen, i buss-informasjonen. Ja...blir kortholder på meg fra nå av ja:) 0 Siter
Gjest pønsker på nytt nick Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Åh, gud det hadde jeg ikke tenkt på!! TakK!! Har vært uhyre forsiktig med mobiltelefon og andre magnetsaker, men lommeboka! Der har du det jammen meg! Ser man det! Bare hyggelig å kunne hjelpe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.