Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hva skjer? Plutselig er alle butikkene stengt. Er det blitt krig? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Helligdagkrig Men ingen gir meg beskjed... 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Men ingen gir meg beskjed... Du har fått det nå I grunnen er det noe stort tull å stenge i det hele tatt, hvis noen vil ha åpent, og noen studenter vil tjene penger, og kunder vil handle, så hvorfor ikke? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Du har fått det nå I grunnen er det noe stort tull å stenge i det hele tatt, hvis noen vil ha åpent, og noen studenter vil tjene penger, og kunder vil handle, så hvorfor ikke? Er vel litt bortkastet å øke antall dagsverk om man ikke selger stort mer allikevel (om én butikk hadde åpnet på helligdager ville jo resten også gjort det). Blir litt som å betale folk for å plukke kvister i skogen. (Jeg tror dette medfører riktighet, men man kan selvsagt ikke regne med å selge like mye om en senker åpningstidene til en dag i uken. Dette pga ferskvarer som folk handler for å konsumere med det samme eller samme dag.) 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Er vel litt bortkastet å øke antall dagsverk om man ikke selger stort mer allikevel (om én butikk hadde åpnet på helligdager ville jo resten også gjort det). Blir litt som å betale folk for å plukke kvister i skogen. (Jeg tror dette medfører riktighet, men man kan selvsagt ikke regne med å selge like mye om en senker åpningstidene til en dag i uken. Dette pga ferskvarer som folk handler for å konsumere med det samme eller samme dag.) Jeg jobbet i butikk fra 10-14 på påskeatfen. Vi tjente ikke nok til å lønne de ansatte engang, så det var ingen grunn til å holde åpent. Jeg synes det er deilig med noen fridager innimellom, der man er nødt til å ta det med ro. Hvis man er forberedt da 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg jobbet i butikk fra 10-14 på påskeatfen. Vi tjente ikke nok til å lønne de ansatte engang, så det var ingen grunn til å holde åpent. Jeg synes det er deilig med noen fridager innimellom, der man er nødt til å ta det med ro. Hvis man er forberedt da Jeg tror de fleste er fornøyde med noen slike dager ja. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Er det stengt der du bor asså? Jeg kjørte nedom bunnprisen bare for å sjekke om den kanskje var åpen, for jeg (eller ungen da ) trengte bleier, å jeg har aldri sett på maken til handlegalskap på en himmelsprett-dag! Det var kø av biler over alt! Ikke skjønner jeg at folk plutselig får sånn handlemani på en helligdag - hvis de da ikke hadde gått tomme fpr bleier hele gjengen da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.