Gå til innhold

Hvis du vant i Lotto?

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

"50 millioner kroner hadde skremt vettet av meg, og da hadde jeg ikke greid å bestemme noen ting. Vettløse mennesker må andre ta vare på"

Jeg lover å ta vare på deg om det skulle skje;)

Tusen takk;)

Gjest bebba
Skrevet

50 millioner? Hva med de husløse som bor på gaten?

ILDG skal ta vare på meg, og jeg regner med at han tar vare på millionene også;)

mil1365380270
Skrevet

Hvis jeg vant mye, ville jeg kjøpt et hus. Også er det en bedrift jeg vil satse på, og en jeg vil starte opp. Pluss at familien skulle fått en slump. Når det gjelder fattige,har jeg alltid hatt lyst til å starte en skole, men hadde nok endt opp med å støtte noen som allerede har gjort det. Har ikke tid til alt :-)

Skrevet

Måtte ha vunnet -mye- før det å donere penger til ulandene hadde blitt aktuelt nå - har en del familie og venner som definitivt hadde blitt prioritert før hjelpeorganisasjonene.

Men om en slik gevinst skulle tilkommet på et tidspunkt hvor slekt og venner alle har det greit nok, ville nok Kirkens Nødhjelp eller Misjonsalliansen fått et lite tilskudd *s*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

ILDG skal ta vare på meg, og jeg regner med at han tar vare på millionene også;)

Neida, jeg hadde kun bidratt med gode råd;)

serendipity
Skrevet

Jeg ville ikke vunnet så inmari mye. Jeg kunne godt tenke meg å bli gjeldfri, men alikevel vært avhenging av å jobbe. Jeg er sikker på at jeg hadde_tippet_ helt om jeg hadde fått for mye penger melom hendene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...