Gjest aerlig Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Slik at du kan få 3-åringene for deg selv mener du? Normalt skulle man blitt forbannet på slikt vås, men regner ikke med at du kan prestere noe bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183580-fra-himmel-til-helvete/page/3/#findComment-1248164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Normalt skulle man blitt forbannet på slikt vås, men regner ikke med at du kan prestere noe bedre. Ble inspirert av innlegget jeg svarte på der ja - som man roper i skogen får man svar sies det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183580-fra-himmel-til-helvete/page/3/#findComment-1248176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ja, både mentalt og utseendemessig. og hva vet du om utseende til andre her inne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183580-fra-himmel-til-helvete/page/3/#findComment-1248581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Dette her er en utrolig spennende drøm, fordi det er så mange mulige tolkninger som går på kryss og tvers av hverandre. -Er det underbevistheten som kjenner deg så godt at dne tenker den skal lage lit privat horrorfilm for deg? -er den hårete jenta en "straff" for et heller utsvevende sexliv? -er det slik at hos drømmjenta så må du regne med å svelge et kamlehår eller to. -har du møtt drømmejenta, men det er noe ved henne som duikke fikser? -vil du aldri fine drømmejenta, fordi hos den som virker perfekt vil det dukke opp noe du bare ikke fikser. -eller er det angsten for at dette siste skal skje som rir deg? Straffer drømmejenta deg for at hun bare er et nummer i rekka? Er du redd for at sexlivet ditt skal gi deg store problemer en dag? Det kan ikke bære så greit, uten at det en gang blir skikkelig ille? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183580-fra-himmel-til-helvete/page/3/#findComment-1248587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Dette her er en utrolig spennende drøm, fordi det er så mange mulige tolkninger som går på kryss og tvers av hverandre. -Er det underbevistheten som kjenner deg så godt at dne tenker den skal lage lit privat horrorfilm for deg? -er den hårete jenta en "straff" for et heller utsvevende sexliv? -er det slik at hos drømmjenta så må du regne med å svelge et kamlehår eller to. -har du møtt drømmejenta, men det er noe ved henne som duikke fikser? -vil du aldri fine drømmejenta, fordi hos den som virker perfekt vil det dukke opp noe du bare ikke fikser. -eller er det angsten for at dette siste skal skje som rir deg? Straffer drømmejenta deg for at hun bare er et nummer i rekka? Er du redd for at sexlivet ditt skal gi deg store problemer en dag? Det kan ikke bære så greit, uten at det en gang blir skikkelig ille? Jeg svarer punktvis. "-Er det underbevistheten som kjenner deg så godt at dne tenker den skal lage lit privat horrorfilm for deg?" Jeg liker jo film, men jeg er ingen stor horrorfan. "-er den hårete jenta en "straff" for et heller utsvevende sexliv?" Jeg har aldri levd et utsvevende sexliv. De siste 5-6 årene har jeg hele tiden hatt partnere i mellom 3 måneder og 2,5 år. Kanskje med unntak av et par one night stands. Bokstavelig talt et par stykker. Det er ikke mange i løpet av 5-6 år, og de har naturligvis skjedd i mellom forhold (kjæreste- eller elskerinneforhold). "-er det slik at hos drømmjenta så må du regne med å svelge et kamlehår eller to." Det forventer jeg naturligvis at jeg må. Og det er ikke noe problem, ei heller noe jeg frykter. "-har du møtt drømmejenta, men det er noe ved henne som duikke fikser?" Jeg vet ikke om jeg har møtt henne, men i de forholdene jeg har avsluttet selv, som det siste nå, er det overhodet ingen tvil om at jentene har vært milevis unna å være noen drømmejente. Det eneste som bekymrer meg litt med hun siste er at jeg ikke så det umiddelbart. Jeg pleier å se sånt. Med med hun siste datet vi og tok det rolig, uten noen fysisk kontakt, i mer enn 1 måned. Forholdet varte i ca. 1 måned til, og jeg gjorde det slutt så fort jeg fant ut alt alt håp fra min side var ute. Jeg har faktisk kommet best overrens med elskerinner. Det er et par av dem jeg har veldig gode minner om. "-vil du aldri fine drømmejenta, fordi hos den som virker perfekt vil det dukke opp noe du bare ikke fikser." Det er jeg ikke redd for. Jeg er ganske fleksibel og tolerant, og har aldri falt for "perfekte" jenter. "-eller er det angsten for at dette siste skal skje som rir deg?" Ingen angst for det. Jeg ser ikke på det å finne den store kjærligheten som noe mål i seg selv. Det har jeg aldri gjort. Skjer det så skjer det. Skjer det ikke så skjer det ikke. "Straffer drømmejenta deg for at hun bare er et nummer i rekka?" Du tror ganske feil om meg. Som nevnt over har jeg ikke levd et utsvevende sexliv. "Er du redd for at sexlivet ditt skal gi deg store problemer en dag? Det kan ikke bære så greit, uten at det en gang blir skikkelig ille?" Nei, jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle by meg på problemer. Dersom jeg møter en jente som ikke tolererer at jeg har hatt jenter før henne er hun ingen for meg uansett. Sånne jenter har jeg forresten aldri sett noe til, så jeg tviler på at de er så mange. Og mitt sexliv er helt normalt. Ingen ufine fetisher eller noe. Når det gjelder min ekstreme noia mot hår tror jeg at jeg har møtt på hele 2 jenter i løpet av den tiden siden første gang jeg hadde sex, som ikke barberte seg. Så dette vil aldri bli noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183580-fra-himmel-til-helvete/page/3/#findComment-1248661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg svarer punktvis. "-Er det underbevistheten som kjenner deg så godt at dne tenker den skal lage lit privat horrorfilm for deg?" Jeg liker jo film, men jeg er ingen stor horrorfan. "-er den hårete jenta en "straff" for et heller utsvevende sexliv?" Jeg har aldri levd et utsvevende sexliv. De siste 5-6 årene har jeg hele tiden hatt partnere i mellom 3 måneder og 2,5 år. Kanskje med unntak av et par one night stands. Bokstavelig talt et par stykker. Det er ikke mange i løpet av 5-6 år, og de har naturligvis skjedd i mellom forhold (kjæreste- eller elskerinneforhold). "-er det slik at hos drømmjenta så må du regne med å svelge et kamlehår eller to." Det forventer jeg naturligvis at jeg må. Og det er ikke noe problem, ei heller noe jeg frykter. "-har du møtt drømmejenta, men det er noe ved henne som duikke fikser?" Jeg vet ikke om jeg har møtt henne, men i de forholdene jeg har avsluttet selv, som det siste nå, er det overhodet ingen tvil om at jentene har vært milevis unna å være noen drømmejente. Det eneste som bekymrer meg litt med hun siste er at jeg ikke så det umiddelbart. Jeg pleier å se sånt. Med med hun siste datet vi og tok det rolig, uten noen fysisk kontakt, i mer enn 1 måned. Forholdet varte i ca. 1 måned til, og jeg gjorde det slutt så fort jeg fant ut alt alt håp fra min side var ute. Jeg har faktisk kommet best overrens med elskerinner. Det er et par av dem jeg har veldig gode minner om. "-vil du aldri fine drømmejenta, fordi hos den som virker perfekt vil det dukke opp noe du bare ikke fikser." Det er jeg ikke redd for. Jeg er ganske fleksibel og tolerant, og har aldri falt for "perfekte" jenter. "-eller er det angsten for at dette siste skal skje som rir deg?" Ingen angst for det. Jeg ser ikke på det å finne den store kjærligheten som noe mål i seg selv. Det har jeg aldri gjort. Skjer det så skjer det. Skjer det ikke så skjer det ikke. "Straffer drømmejenta deg for at hun bare er et nummer i rekka?" Du tror ganske feil om meg. Som nevnt over har jeg ikke levd et utsvevende sexliv. "Er du redd for at sexlivet ditt skal gi deg store problemer en dag? Det kan ikke bære så greit, uten at det en gang blir skikkelig ille?" Nei, jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle by meg på problemer. Dersom jeg møter en jente som ikke tolererer at jeg har hatt jenter før henne er hun ingen for meg uansett. Sånne jenter har jeg forresten aldri sett noe til, så jeg tviler på at de er så mange. Og mitt sexliv er helt normalt. Ingen ufine fetisher eller noe. Når det gjelder min ekstreme noia mot hår tror jeg at jeg har møtt på hele 2 jenter i løpet av den tiden siden første gang jeg hadde sex, som ikke barberte seg. Så dette vil aldri bli noe problem. Det utsvevende sexlivet jeg viste til var jo i drømmen, ikke i våken tilstand, det vet jeg ikke så mye om. Men i drømmen var det forholdsvis hett, var det ikke? Og der er hun jo absolutt et nummer i rekka. "Med med hun siste datet vi og tok det rolig, uten noen fysisk kontakt, i mer enn 1 måned. Forholdet varte i ca. 1 måned til, og jeg gjorde det slutt så fort jeg fant ut alt alt håp fra min side var ute." -Vel, var hun en av dem som ikke barberte seg, så ville ikke det overasket meg utifra denne drømmen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183580-fra-himmel-til-helvete/page/3/#findComment-1248702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Det utsvevende sexlivet jeg viste til var jo i drømmen, ikke i våken tilstand, det vet jeg ikke så mye om. Men i drømmen var det forholdsvis hett, var det ikke? Og der er hun jo absolutt et nummer i rekka. "Med med hun siste datet vi og tok det rolig, uten noen fysisk kontakt, i mer enn 1 måned. Forholdet varte i ca. 1 måned til, og jeg gjorde det slutt så fort jeg fant ut alt alt håp fra min side var ute." -Vel, var hun en av dem som ikke barberte seg, så ville ikke det overasket meg utifra denne drømmen. Det var hun. Men hun hadde garantert gjort det dersom jeg hadde tatt det opp. Dog var det så mange andre problemer av langt mer omfattende grad, at jeg ikke syntes det var på sin plass å be henne gjøre noe, noe hun hadde gjort, og så dumpe henne etter at hun hadde gjort noe hun kanskje ikke normalt ville ha gjort ellers. Men ja, hun var en av disse, og av den enkle grunn hadde vi nesten ikke sex. Og det var min feil. Dog var ikke det noe problem, for jeg ville bli kjent og finne ut om det kunne bli noe mer eller ikke, og så heller ta det derfra - dersom det ble noe mer. Noe det ikke ble. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183580-fra-himmel-til-helvete/page/3/#findComment-1248713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aerlig Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 og hva vet du om utseende til andre her inne? Dere har da markedsført glattbarberingen deres et antall ganger. Det har da noe med utseendet å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183580-fra-himmel-til-helvete/page/3/#findComment-1248898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurerinna Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kanskje på tide å komme ut av skapet? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183580-fra-himmel-til-helvete/page/3/#findComment-1249931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.