morild Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Ja nå er det en dag igjen til jeg ikke vil ha mensen da. Nå er det 18 dager siden siste sprøyte, så jeg venter i spenning.Det har vært grusomt laaaaaange dager. Vet rett og slett ikke om jeg tør å teste i morgen fordi jeg vet ikke om jeg orker å se en ny negativ test. Har sett så altfor mange av dem. Kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk, men det kan jo være begge deler? Jeg håper og håper og måtte bare få luftet tankene mine. 0 Siter
Kanskje vår tur snart? Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Lykke lykke til!!! Håper du ikke får mensen!!! Krysser fingrene for deg!! Klem og tanker 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Lykke til morild, Håper du er gravid! Husk å holde oss oppdatert da. 0 Siter
morild Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 ....koslige hilsner. har ikke testa i dag, men mensen har foreløpig ikke kommet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.