Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser på et annet forum, ei dame som nevner at hun bruker barberskum når hun barberer seg.

Bruker dere andre jenter og damer det? På legger, under armer og andre steder det måtte være uønsket hår?

Har aldri falt meg inn å bruke barberskum, jeg bruker shampoo jeg... Barberskum er liksom noe som er forbeholdt menn i mitt hode. ;)

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Bare shampoo på meg og.. barberskum er bortkasta penger;)

Skrevet

Det fins jo spesielt skum for damer. Men jeg bruker ofte både sjampo og vanlig såpe også. Fungerer helt fint.

Skrevet

Av og til.

Har hatt sånn "Gilette for women" med Aloe Vera eller noe. Dyrt som søren, men får lett sår hud på leggene, så det er egentlig litt godt og.

Når jeg ikke har, bruker jeg en myk såpe.

Har ikke tenkt over å bruke shampo på leggene, men det skal jeg jammen prøve :-)

Gjest babygirl101
Skrevet

Jeg brukte det når jeg begynte å barbere meg, men har gått over til kun såpe. Men når man skal barbere bikinilinjen bør man vel bruke skum.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Bruker dusjsåpe på beina og under armene, og barbergel på intimitten.

Gjest prust
Skrevet

Ja, jeg bruker barberskum for damer, blå-turkis flaske. Den er veldig drøy.

Har ikke tenkt over at en bare kan bruke shampo!!!

Skrevet

ja, bruker skum på leggene. Kjøper jo sånn som er for damer da - GELE :)

Mary Poppins
Skrevet

For meg er shampoo for håret, og såpe for kroppen. Har jeg barberskum i huset hender det jeg bruker det, men ellers holder det med vanlig såpe.

Skrevet

For meg er shampoo for håret, og såpe for kroppen. Har jeg barberskum i huset hender det jeg bruker det, men ellers holder det med vanlig såpe.

Bruker shampooen til å vaske meg under armene og jeg da. Tar først shampo i håret, så på resten av kroppen. Og så tar jeg shampo fra håret og gnir ut på leggene når jeg shaver.

Musa får egenbehandling da. Som flisa sier, dr.greve for skreve ;p

Gjest blame
Skrevet

Bruker alltid barberskum overalt der jeg barberer meg, jeg..

Minner meg forresten om en jeg bodde med i kollektiv før som ikke kunne kjøpe dopapir fordi det var femi å kjøpe det(skikkelig femi å måtte tørke seg i ræva, ja), men barberskummet mitt med skogsbærduft - det kunne han fint stjele av for å barbere seg i trynet.. Mannfolk!

:-)

Skrevet

Selvfølgelig! Vanligvis bruker jeg en av de grønne for damer, men sist hadde de ikke den så jeg endte opp med et annet merke, Action Replay sport. Funka veldig bra faktisk!

Skrevet

Bare shampoo på meg og.. barberskum er bortkasta penger;)

Shampoen din er gratis?

Skrevet

Shampoen din er gratis?

Bruker ikke mer shampo enn når jeg bare vasker håret, tar bare det som allerede er brukt i håret og kliner utover... Hørtes veldig guffent ut akkurat nå her jeg sitter og tenker over det, men jeg pleier å bli rein fordet. ;)

Skrevet

Jeg bruker som regel dusjsåpe for armer og bein og dr.greve for intimbarbering. Det hender at jeg kjøper gele, og egentlig liker jeg det best. En sånn dings varer jo i evigheter, så fryktelig dyrt er det jo ikke.

Skrevet

Bruker ikke mer shampo enn når jeg bare vasker håret, tar bare det som allerede er brukt i håret og kliner utover... Hørtes veldig guffent ut akkurat nå her jeg sitter og tenker over det, men jeg pleier å bli rein fordet. ;)

Så du innrømmer at du er gjerrig?

Bruke brukt shampo for å vaske seg? hehe.

c",)

Skrevet

Så du innrømmer at du er gjerrig?

Bruke brukt shampo for å vaske seg? hehe.

c",)

Nei ikke gjerrig, lat og praktisk anlagt.

Skrevet

Nei ikke gjerrig, lat og praktisk anlagt.

Nåja, det hørtes jo langt bedre ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...