Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte ikke barberskum før, men prøvde én gang og så lyset.. :-)

Spanderer ikke shampo på leggene nei, den er altfor dyr til det! Brukte dusjsåpe på leggene tidligere, men fikk så masse kutt. Har ikke det problemet med skum. Og som en annen sier - det er jo innmari drøyt, faktisk.

Ja til skum! Finnes da ikke maskulint det :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det må til..:-)

Men det er dumt de tok den med melonlukt av markedet, for den likte jeg best!

Såper er ikke samme feelingen.

Skrevet

Skjønner jo at jeg må kjøpe meg barberskum neste gang jeg er på butikken.

Skrevet

Legger og under armer ja. Bruker sånn gilette for kvinner-greie.

Skrevet

Brukte ikke barberskum før, men prøvde én gang og så lyset.. :-)

Spanderer ikke shampo på leggene nei, den er altfor dyr til det! Brukte dusjsåpe på leggene tidligere, men fikk så masse kutt. Har ikke det problemet med skum. Og som en annen sier - det er jo innmari drøyt, faktisk.

Ja til skum! Finnes da ikke maskulint det :-)

Jeg er litt mandig, for etter sterke anbefalinger på seksualitet, så bruker jeg mach3høvel- til og med powerutgaven. Og skummet er blått.

Skrevet

Skjønner jo at jeg må kjøpe meg barberskum neste gang jeg er på butikken.

Hvorfor trenger du det, om du er fornøyd med å bruke shampo?

Skrevet

Jeg er litt mandig, for etter sterke anbefalinger på seksualitet, så bruker jeg mach3høvel- til og med powerutgaven. Og skummet er blått.

Jeg har også gått over til Mac3! Heldigvis passer bladene til den gamle Venus-høvelen, men det ser litt teit ut. :o) Men du for en forbedring i resultatet! De er ikke like myke mot huden, men de barberer mye tettere og det blir mye glattere ja!

fei1365380229
Skrevet

Nei, jeg bruker såpe som deg jeg, men smører inn legger veldig godt etterpå. Blir helt bra.

Skrevet

Jasså, gitt..? Hm, kanskje ikke dumt?

Skrevet

Jeg har begynt å bruke det på leggene de siste gangene, og nå klør det ike så rabiat dagen etter barbering som det pleide å gjøre.

(Jeg gidder nemlig ikke å barbere leggene hver gang jeg dusjer).

Det er en type skum for kvinner med Aloe Vera.

Skrevet

Hvorfor trenger du det, om du er fornøyd med å bruke shampo?

Jeg vil vel bli _mer_ fornøyd med skum da. ;)

Skrevet

Doktor Greve - for skreve'! :)

*ler så jeg griner*:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...