Gå til innhold

Fortell noe morsomt da....??

Gjest godt for kroppen og sunt for hjertet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk så lyst til å le litt i dag....

Skrevet

Stikk og kjøp en eskimo!

eskimo3? Omega 3 olje altså???

Skrevet

eskimo3? Omega 3 olje altså???

NÆÆÆ, HØRES UT SOM MAN SIER "EN ESKE MO"

,,ikke så morsomt for deg kanskje - men det var det da vi fant på å si det. hehe

Tootsieroll1365380854
Skrevet

NÆÆÆ, HØRES UT SOM MAN SIER "EN ESKE MO"

,,ikke så morsomt for deg kanskje - men det var det da vi fant på å si det. hehe

Tøysejente!!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det var ein gong to epler som skulle på nattklubb, men dei kom ikkje inn for det sto ein eplenektar i døra.

;O) ;O) ;O) ;O)

Skrevet

Det var en gang en fyr som skulle sjekke meg opp (dette er faktisk sant, altså).

Han dro den sjarmerende frasen - Skaru værra med meg hemmat og sjå på hønan mine?

--Også _hadde_ han høner. :-)

Ha..ha..ha......

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det var en gang en fyr som skulle sjekke meg opp (dette er faktisk sant, altså).

Han dro den sjarmerende frasen - Skaru værra med meg hemmat og sjå på hønan mine?

--Også _hadde_ han høner. :-)

Ha..ha..ha......

*lol*

Gjest tionne
Skrevet

Det var ein gong to epler som skulle på nattklubb, men dei kom ikkje inn for det sto ein eplenektar i døra.

;O) ;O) ;O) ;O)

Ho ho, den var knakende god! Hvilket dyr går hvileløst rundt og samler på flasker?

Panteren...

Skrevet

Ho ho, den var knakende god! Hvilket dyr går hvileløst rundt og samler på flasker?

Panteren...

haha

Der måtte jeg jammen meg tenke meg om to ganger før jeg skjønte poenget.

c",)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Panteren...

*lersåjeggriner!!!*

Skrevet

Panteren...

Det største dyret da???

en- orm.....

Det mest lekne dyret?

Elle- fanten....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...