Gå til innhold

T-sjorter med egenlaget tekst

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Noen som har tips om hvor jeg kan få trykket opp noen til meg selv med ensfargete skjorter og enkel tekst?

Noen som har gjort det på trykkeri/reklamebyrå e.l. i Oslo? Eller kanskje på nettet?

Tenkte jeg skulle trykke opp en med "Single and available" og en med "If you're rich I'm Single" til sommersesongen:-P

Skrevet

De fleste foto-butikker lager sånne om du har med et vanlig A4-ark med den tekst-typen du vil ha. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får kopiere opp en med "If you're shaved I'm Single", og sende den over til meg. :)

laguna1365380434
Skrevet

De lager T-skjorter for deg på Nilz i Oslo.

Det er i nærheten av Youngstorget, men nå var jeg ustø i Oslogeografien min og husker ikke hva gata heter..Men jeg tror det er Youngs gt.

:-)

tigertrollet
Skrevet

Du får kopiere opp en med "If you're shaved I'm Single", og sende den over til meg. :)

Hehe, hva heter kjønnshårfobi på fagspråket mon tro? Pubicfobia? Hehehe, for du må ha det altså:)

tigertrollet
Skrevet

De fleste foto-butikker lager sånne om du har med et vanlig A4-ark med den tekst-typen du vil ha. :o)

Kult! Skal sjekke NÅ:)

(og lykke til med hest og mann og middag *glis*)

tigertrollet
Skrevet

De lager T-skjorter for deg på Nilz i Oslo.

Det er i nærheten av Youngstorget, men nå var jeg ustø i Oslogeografien min og husker ikke hva gata heter..Men jeg tror det er Youngs gt.

:-)

Tøfft! Vet det lå et trykkeri i den gata som går ned bakken der, kanskje det er den samme. Nilz er notert:)

Så et trykk på en skuespiller i dag: " My mum says I'm a catch".

:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, hva heter kjønnshårfobi på fagspråket mon tro? Pubicfobia? Hehehe, for du må ha det altså:)

Hehe, hvis det ikke allerede heter pubicfobia, så er i hvert fall det et flott navn for mine lidelser. :)

Ikke det at "lidelser" er korrekt brukt her. For jeg lider ikke som følge av det. De fleste av dere er jo fornuftige. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...