Gå til innhold

ENDELIG

Anbefalte innlegg

Gjest reality titter
Skrevet

Endelig er Fatteneh og JH ute.. nå er det bare Reidar og May Britt igjen..

HELDIGVIS så gikk ikke Stine og Anders på det 4 banden fortalte de...

Nå håper jeg at Edel/Kurt og Stine/anders som står igjen til sist!

Skrevet

Det var jammen på tide! Så får vi se hvordan snekkerkonkurransen går da, men ut fra det vi har sett tidligere har vel ikke jentene fra Stavanger noen sjanse.

Skrevet

Jeg så ikke på jeg, men det var en god nyhet. Den der firerbanden var noen ekle folk.

Skrevet

"Du er ei flott jente May-Britt, og det er du og Reidar"

ha ha ha ha.

og:

"Jeg har lært mye om mennesker mens jeg har vært her." For dét gjorde du ikke da du tok 3 år på høyskole for å bli sosionom????

Jepp- litt av en gjeng. Koser meg glugg ihjel. Bortsett fra korte øyeblikk hvor jeg kjenner jeg blir skikkelig aggressiv!!!

Skrevet

Enig. Jeg må si at jeg pusta godt ut i kveld!

Skrevet

Ja fy flate, de går langt over alle grenser sånn som de holder på. Redigere lydopptak og greier. Nei og nei. Det er for gærent.

Han Reidar må det vel være noe galt med? Et syndrom eller noe?

Skrevet

ha ha ha ha.

og:

"Jeg har lært mye om mennesker mens jeg har vært her." For dét gjorde du ikke da du tok 3 år på høyskole for å bli sosionom????

Jepp- litt av en gjeng. Koser meg glugg ihjel. Bortsett fra korte øyeblikk hvor jeg kjenner jeg blir skikkelig aggressiv!!!

Sosionom? Trøste og bære!

Skrevet

Ja fy flate, de går langt over alle grenser sånn som de holder på. Redigere lydopptak og greier. Nei og nei. Det er for gærent.

Minst ett syndrom, og da er ikke den tilgjorte dialekten tatt med i betraktning.

Skrevet

Hehe. Syndrom eller ikke syndrom. Noe må det være. Et så falskt glis (spesielt på fellessamlinger) har vel aldri klart å følge en realityserie over så mange episoder noen gang, vel?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg blir faktisk fysisk dårlig av å se på ham, jeg..

Tootsieroll1365380854
Skrevet

ha ha ha ha.

og:

Den lo jeg godt av også!!

Skrevet

Sosionom? Trøste og bære!

jepp. Har det fra sikre kilder. (klassekamerat!)

og forresten....

etter så mye tisking og hvisking og dolking i ryggen og planlegging..... så klarte ikke lys og varme-gjengen og stemme på det samme paret engang??????

IKKE imponert over dem nei.

Men de gir meg mye god latter da.

Skrevet

En ting skal de ha da, at de har hatt guts til å kjøre på sånn foran TV-kameraene ......eller kanskje mangel på forstand eller noe sånt, beats me :P

serendipity
Skrevet

KULT :-) fikk ikke sett igår, men hvordan har det seg at de ble stemt ut??? Stemte ikke Reidar, og M-B, Fattaneth og JH på det samme paret, men de to andre parene begge stemte på F + JH???

Gjest dolmio
Skrevet

Mystisk budskap. Hva faen handler dette om??

Venner...?? Naboer??

Hvorfor trekke slike private ting inn på DOL?

Logitechmusa
Skrevet

Jeg så ikke på jeg, men det var en god nyhet. Den der firerbanden var noen ekle folk.

Firerbanden? Duh!!!

Det er lys-og-varme-gjengen må vite.

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...