tigertrollet Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Morsom, frekk, politisk korrekt eller ukorrekt, misvisende, komisk eller med et annet budskap.. :-)) 0 Siter
Gyda Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg er din for en femmer. ;-) Cecily, da! Fysj. *s* 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 My daddy's a motherfucker. (står på en av bodyene lille tuppa mi har...) 0 Siter
cecily Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 My daddy's a motherfucker. (står på en av bodyene lille tuppa mi har...) *hoste* hm... jaja, jeg ble slått ned i støvlene her, gitt. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 *hoste* hm... jaja, jeg ble slått ned i støvlene her, gitt. Ja - fy flate. Huttetu. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg er et levende bevis på at morra mi liker å pule.. ..stod det på en bebiss t-skjorte.. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Jeg er din for en femmer. ;-) Good one! Dæven. *ler godt* 0 Siter
cecily Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg er et levende bevis på at morra mi liker å pule.. ..stod det på en bebiss t-skjorte.. Oioioio! jeg blir banket i støvet gjentatte ganger. Jeg er rent imponert. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Jeg er et levende bevis på at morra mi liker å pule.. ..stod det på en bebiss t-skjorte.. Oi! Hehe:D 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 My daddy's a motherfucker. (står på en av bodyene lille tuppa mi har...) haha konge! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg er et levende bevis på at morra mi liker å pule.. ..stod det på en bebiss t-skjorte.. dødsbra! Disse forslagene skal jeg huske på! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 My daddy's a motherfucker. (står på en av bodyene lille tuppa mi har...) Fy flate, godt ungene ikke kan lese! Jeg bestilte akkurat en på nettet med "limited edition" og en med "deadly charisma". De hadde en med "out on parole", men jeg tenkte det kanskje ville støte unna mannfolka, noe som jo ikke var hensikten.*S* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Jeg er din for en femmer. ;-) Den er forresten notert, så hvis jeg finner trykkeriet Laguna snakket om så vet du hvem det er som går rundt og selger seg billig..*smil* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 "I kveld har jeg tatt av kyskhetsbeltet!" Hehehe, strålende! 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Fy flate, godt ungene ikke kan lese! Jeg bestilte akkurat en på nettet med "limited edition" og en med "deadly charisma". De hadde en med "out on parole", men jeg tenkte det kanskje ville støte unna mannfolka, noe som jo ikke var hensikten.*S* Har ikke turt å ha den på enda, i frykt for kristne familiemedlemmer som kommer på besøk, og som virkelig KAN lese. 0 Siter
cecily Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg puler på første date. (okei da, den er stjålet) 0 Siter
nynne Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 En av de bedre souvernir t-skjorter jeg har sett fikk gubben av mamma etter hun kom hjem fra San Fransisco. "Member of the Alcatraz swimteam" fnis fnis. Ellers er mitt forslag å bruke initialene til anonyme sexavhengige- hvis det finnes noen norsk utgave av foreningen.... Hvis det er det du er ute etter å bruke på byen da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.