Gjest kan noen fortelle meg det Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hva kan man få for en ubrukt merkebukse freesoul? Kostet 1200 i butikken. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Du kan jo kanskje prøve å bytte den inn igjen? 0 Siter
Gjest kan noen fortelle meg det Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Du kan jo kanskje prøve å bytte den inn igjen? Ble kjøpt i et annet land så det er litt vanskelig. Ikke har den prislapp på lengre heller. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Ble kjøpt i et annet land så det er litt vanskelig. Ikke har den prislapp på lengre heller. Hvordan skal du overbevise kjøperen om at det ikke er en fake? Eller finnes det ikke fakeproduksjon av det merket? Eller kan man lett sjekke det? 0 Siter
Gjest har lagt på meg noe .. Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hvordan skal du overbevise kjøperen om at det ikke er en fake? Eller finnes det ikke fakeproduksjon av det merket? Eller kan man lett sjekke det? Aner ikke, men ble kjøpt på en respektabel butikk i london. Ender vel bare med at jeg må gå i den selv, men da ser magen min ut som en .. vel .. slange rundt kanten .. urk. *valk* 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Aner ikke, men ble kjøpt på en respektabel butikk i london. Ender vel bare med at jeg må gå i den selv, men da ser magen min ut som en .. vel .. slange rundt kanten .. urk. *valk* Du kan jo bare prøve å selge den. Syns 800 høres rimelig ut. Men selger du ned over QXL vil du selvsagt ikke få så mye. Spør folk du kjenner. Kan kanskje være litt masende om man hele tiden gnåler om noen som vil kjøpe bukse, men littegrann må det da være lov å spørre, siden det er en ganske dyr bukse =) 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det koster kr 25 å legge ut en annonse på finn.no :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Spør noen du kjenner om de vil kjøpe den til nedsatt pris. 0 Siter
Gjest kan noen fortelle meg det Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 størrelse? Vel, størrelsen er 28, ikke noe mer eller mindre, men tilsvarer ca vanlig klesstørrelse 36. Lengde 32 i beina. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.