Gå til innhold

Hahaha =)

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Dette blir så tøft... nå skal Mythbusterne sjekke om en bil virkelig kan eksplodere om man skyter på bensintanken. =)

NRK er for gamlinger =)

Skrevet

Hva blei resultet?

Mythbusters er geniale :-D

Skrevet

Hadde de enda kunnet fortsette å sende NYE episoder, alt som går nå, har jeg sett minst to ganger før *forbanner discovery*

Gjest Snoopy83
Skrevet
  Hekta skrev (På 6.5.2005 den 1.31):

Hva blei resultet?

Mythbusters er geniale :-D

Den sprengte desverre ikke...

Skrevet
  Snoopy83 skrev (På 6.5.2005 den 10.44):

Selvfølgelig ikke. Det skal ikke så mye fysikk til for å skjønne at det skal være mange tilfeldigheter som skal klaffe hvis en bil skal eksplodere av sånt.

".............................."

Gjest Snoopy83
Skrevet
  Prozak skrev (På 6.5.2005 den 10.51):

Selvfølgelig ikke. Det skal ikke så mye fysikk til for å skjønne at det skal være mange tilfeldigheter som skal klaffe hvis en bil skal eksplodere av sånt.

".............................."

SÅklart, men de pleier nemlig å rekonstruere det som skjedde i myten uansett om settingen i myten er nok eller ikke.

Dvs sprenge bilen på andre måter i dette tilfellet.

Skrevet
  Snoopy83 skrev (På 6.5.2005 den 10.55):

SÅklart, men de pleier nemlig å rekonstruere det som skjedde i myten uansett om settingen i myten er nok eller ikke.

Dvs sprenge bilen på andre måter i dette tilfellet.

Ja, de er litt morsomme på den måten. Fungerer ikke myten, så skal resultatet oppnåes likevel. Glimrende program :-)

"............................"

Gjest crash test dummie
Skrevet
  Prozak skrev (På 6.5.2005 den 11.12):

Ja, de er litt morsomme på den måten. Fungerer ikke myten, så skal resultatet oppnåes likevel. Glimrende program :-)

"............................"

Beste som er sendt på en tvkanal siden A-team blei tatt av plakaten!

Unga elsker det!! He he

Skrevet
  Snoopy83 skrev (På 6.5.2005 den 10.44):

Det var ikke overraskende akkurat

Men jeg vet en plass hvor det går an, Hollywoood :P

Skrevet
  mAd skrev (På 6.5.2005 den 5.40):

Hadde de enda kunnet fortsette å sende NYE episoder, alt som går nå, har jeg sett minst to ganger før *forbanner discovery*

Er det reprise det de sender kl 20 på hverdagen?

Skrevet

Skulle gjerne hatt dem begge jeg da..

Skrevet
  Hekta skrev (På 6.5.2005 den 12.32):

Er det reprise det de sender kl 20 på hverdagen?

Vi titter iallefall innom hver bidige dag, og det er lenge siden de viste noe jeg ikke hadde sett før nå, så, ja. For en stund siden var det bare nye episoder (nye for oss anyway), så jeg vet ikke hva som skjedde, men irriterende er det *hrmf*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...