Gjest vis Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 hvordan er reglene? Er det ikke bare å få linjene til å forsvinne? Får så lav poengsum i forhold til listen 0 Siter
Atene Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Det finnes mange varianter, så det er vanskelig å svare når man ikke vet hvilken du har prøvd. På den jeg har prøvd, får man poeng pr. linje man klarer å fjerne, og flere poeng jo færre linjer som står igjen når man er ferdig. Men det viktigste er tid. Om å gjøre å være raskest mulig. 0 Siter
Gjest vis Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Det finnes mange varianter, så det er vanskelig å svare når man ikke vet hvilken du har prøvd. På den jeg har prøvd, får man poeng pr. linje man klarer å fjerne, og flere poeng jo færre linjer som står igjen når man er ferdig. Men det viktigste er tid. Om å gjøre å være raskest mulig. ok. takk. Skal prøve å være rask:) 0 Siter
Gjest tetris-fan Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Det finnes mange varianter, så det er vanskelig å svare når man ikke vet hvilken du har prøvd. På den jeg har prøvd, får man poeng pr. linje man klarer å fjerne, og flere poeng jo færre linjer som står igjen når man er ferdig. Men det viktigste er tid. Om å gjøre å være raskest mulig. Det er om å gjøre å fylle igjen flest mulig tomrom, og raskest mulig. Etter at jeg oppdaget at jeg har Tetris på mobilen min, sitter jeg helt oppslukt på t-bane og buss! Glemmer nesten å gå av! 0 Siter
Gjest vis Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Det er om å gjøre å fylle igjen flest mulig tomrom, og raskest mulig. Etter at jeg oppdaget at jeg har Tetris på mobilen min, sitter jeg helt oppslukt på t-bane og buss! Glemmer nesten å gå av! ja, du kan jo bli avhengig av det:) Sitter hele tiden nå. Noe så nyttesløst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.