Gå til innhold

Elita i BB

Anbefalte innlegg

Gjest Stakkars Elita
Skrevet

Jeg synes litt synd om jenta jeg, som skal komme ut av huset etter å ha lirt av seg så mye rart.

"Skulle ønske jeg var litt mindre inteligent så hadde også jeg kunne hatt det gøy her i huset"

"Dess dummere man er dess mer moro kan man ha det, skulle ønske også jeg kunne ha det så gøy med en ball" ( de andre spiller ball ute i gården)

Jeg har syntes synd om flere av deltagerne, hvordan de vil få det etter oppholdet i huset. Men flere har jo bare litt fyllerør og en og annen hump i halmen å slite med

Det er jo ting man har gjort som man kan bortforklare liksom

Men stakkars Elita, hun viser jo tankegang og sider av sin egen personlighet som jeg er redd vil gi henne mange en ubehagelig opplevelse utenfor BBhuset.

Gjest hahahaf
Skrevet

Det er vel ikke akkurat noen bombe at hun er litt blond for å si det slik...

serendipity
Skrevet

Tror faktisk ikke hun er så dum som hun utgir seg for å være. Tror hun innehar en god del humor og selvironi som kanskje ikke kommer så godt frem.

Selv om ikke det sier så mye så var hun den av svenskene som scoret høyest i iq testen de hadde helt i begynnelsen av programmet.

mil1365380270
Skrevet

Tipper hun klarer seg helt fint, hun er nok vant til å omgås sjalu og misunnelige jenter :-)

Gjest Stakkars Elita
Skrevet

Tipper hun klarer seg helt fint, hun er nok vant til å omgås sjalu og misunnelige jenter :-)

Det har da ikke noe med sjalusi å gjøre. Mente du at jeg var det?

Da har du misforstått. Synes jenta er fin jeg, og hun har da sine positive sider.

Men enkelte av de tingene hun har fått ut er jo på en måte et hån til de andre der inne da.

:)

Skrevet

he-he, helt enig ;-)

Jeg håper forøvrig at det er Tina som forsvinner ut nå på søndag!!

Gjest Stakkars Elita
Skrevet

Tror faktisk ikke hun er så dum som hun utgir seg for å være. Tror hun innehar en god del humor og selvironi som kanskje ikke kommer så godt frem.

Selv om ikke det sier så mye så var hun den av svenskene som scoret høyest i iq testen de hadde helt i begynnelsen av programmet.

Nei, jeg mener ikke hun er dum.

Men det er instillingen hennes jeg tror hun vil brenne seg på.

Men hun sier jo at hun liker å omgåes folk som seg selv så da synes vel kanskje den gjengen at det er normalt hva hun sier og gjør.

Spørs om Klas smelter inn da.

serendipity
Skrevet

he-he, helt enig ;-)

Jge håper Klas. Han er jo kjempe kjedelig!! Subber jo rundt Lolita som en dott.

mil1365380270
Skrevet

he-he, helt enig ;-)

Har ikke fulgt med, bare sett noen episoder. Men jeg har fått forståelsen av at Elita ikke er dummere enn andre folk :-)

Gjest Stakkars Elita
Skrevet

Har ikke fulgt med, bare sett noen episoder. Men jeg har fått forståelsen av at Elita ikke er dummere enn andre folk :-)

Jeg har helle ikke sakt at hun er dum.

Følger med hver dag, og har også lest litt inne på BBdiskusjonen og der skårer hun ikke høyt for å si det sånn.

"dette er inget jobb for en stakkars prinsessa".

Innlegget var ment som et sympatiinlegg for å si det sånn.

mil1365380270
Skrevet

Jeg har helle ikke sakt at hun er dum.

Følger med hver dag, og har også lest litt inne på BBdiskusjonen og der skårer hun ikke høyt for å si det sånn.

"dette er inget jobb for en stakkars prinsessa".

Innlegget var ment som et sympatiinlegg for å si det sånn.

Hun hadde ikke blitt sånn hun er, om hun ikke hadde fått nok støtte før. Tror ikke den avtar nå, hun har vist positive sider også.

Ganske sikker på at fremtiden hennes vil tillate henne å fortsette å være en prinsesse i mange forbindelser. Fint for henne! :-)

Gjest Vanity
Skrevet

he-he, helt enig ;-)

Me too!! :-)

Skrevet

***"Skulle ønske jeg var litt mindre inteligent så hadde også jeg kunne hatt det gøy her i huset"

"Dess dummere man er dess mer moro kan man ha det, skulle ønske også jeg kunne ha det så gøy med en ball" ( de andre spiller ball ute i gården)

Det var jo mosomt og selvironisk å si, syns jeg -skal vedde på at om ei som ikke så ut som en blond modell hadde sagt det samme, da hadde du ledd! :-)

Gjest Stakkars Elita
Skrevet

***"Skulle ønske jeg var litt mindre inteligent så hadde også jeg kunne hatt det gøy her i huset"

Det var jo mosomt og selvironisk å si, syns jeg -skal vedde på at om ei som ikke så ut som en blond modell hadde sagt det samme, da hadde du ledd! :-)

Og det er jaggu rart at så fort man sier noe om noen som er pene så er man sjalu og misunnelig.

Merkelig det der.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og det er jaggu rart at så fort man sier noe om noen som er pene så er man sjalu og misunnelig.

Merkelig det der.

Syns jeg og.

Det Elita sa syns jeg stygt sagt. Hun sier jo egentlig at de andre er stokk dumme..

Skrevet

Merkelig det der.

Nei - det var ikke det jeg mente - jeg mente at du ikke synes hun er troverdig i og med at hun ser ut som hun gjør. Det er morsommere med mindre pene mennesker som sier morsomme ting - jeg er veldig morsom - i RL :-)

Gjest Stakkars Elita
Skrevet

Nei - det var ikke det jeg mente - jeg mente at du ikke synes hun er troverdig i og med at hun ser ut som hun gjør. Det er morsommere med mindre pene mennesker som sier morsomme ting - jeg er veldig morsom - i RL :-)

Okey, beklager da.

Nå er det slik at jeg er født med en stoooor dose selvironi selv, men jeg kan spøke om meg selv, hårfarge - blond- osv.

Å sette meg selv høyere enn andre slik Elita gjør gjør jeg helt enkelt ikke.

Synes ikke det er en sjarmerende måte å spøke på, være seg man er vakker utenpå eller ei

Gjest Stakkars Elita
Skrevet

Syns jeg og.

Det Elita sa syns jeg stygt sagt. Hun sier jo egentlig at de andre er stokk dumme..

Enig.

Det er ei fryktelig søt jente.

Men etter diskusjonsfora og BB å dømme så er hun ikke videre likt pga. disse tingene hun klarer å lire av seg.

En ting er å komme ut og si "jeg var full, det ligget angrer jeg på"

Noe annet er å bortforklare alle disse tingene hun har klart å få sagt gjennom tiden i BB.

Det er ikke sjarmerende, og derfor har jeg det for meg at jenta vil komme til å slite en smule mer enn de andre som kommer ut med kun "et ligg" og "ei fyllekule" i bagasjen.

Men hun sier jo at hun liker å omgåes folk som er like henne selv, så da kan det jo være at vennene hennes har samme tankegang og måte å være på slik at det der liksom er greit.

Men om Klas evner å komme gjennom det nåløyet er vel høyst usikkert kanskje.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enig.

Det er ei fryktelig søt jente.

Men etter diskusjonsfora og BB å dømme så er hun ikke videre likt pga. disse tingene hun klarer å lire av seg.

En ting er å komme ut og si "jeg var full, det ligget angrer jeg på"

Noe annet er å bortforklare alle disse tingene hun har klart å få sagt gjennom tiden i BB.

Det er ikke sjarmerende, og derfor har jeg det for meg at jenta vil komme til å slite en smule mer enn de andre som kommer ut med kun "et ligg" og "ei fyllekule" i bagasjen.

Men hun sier jo at hun liker å omgåes folk som er like henne selv, så da kan det jo være at vennene hennes har samme tankegang og måte å være på slik at det der liksom er greit.

Men om Klas evner å komme gjennom det nåløyet er vel høyst usikkert kanskje.

Klas ja.. Jeg likte han, men etter han har begynt å henge etter Elita som en klegg så syns jeg han har forandret seg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...