Gå til innhold

Flår dyr levende

Gjest trodde ikke noen kunne gjøre slikt!

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg HATER dyremishandling! Klarte bare å lese de tre første linjene i artikkelen.. :( :(

Skrevet

Tenkte meg at dette var Kina ja. De har null respekt for dyr. Men så sliter de med menneskerettigheter også, så det er kanskje ikke så rart.

Likevel - hva med først å gi det stakkars dyret et skikkelig kakk i hodet med noe tungt og hardt? Så dyret dør momentant? Det må da også lette arbeidet deres betydelig, istedet for å "slåss" med en levende dyr med tenner og klør...

Blir så forbanna av slikt, jævla kineserpakk.

Gjest grusomt land
Skrevet

Kina gjør da verre ting enn det, f.eks. aborterer barn i 8-9 måned. Dreper jentebarn.

laguna1365380434
Skrevet

Kina gjør da verre ting enn det, f.eks. aborterer barn i 8-9 måned. Dreper jentebarn.

Så derfor er det greit?!

Faen meg den beste unnskyldningen som finnes for å ikke bry seg..Det finnes alltid noe som er verre liksom. Ulogisk latmannsretorikk:phøy!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så derfor er det greit?!

Faen meg den beste unnskyldningen som finnes for å ikke bry seg..Det finnes alltid noe som er verre liksom. Ulogisk latmannsretorikk:phøy!

Bra skrevet laguna

laguna1365380434
Skrevet

Bra skrevet laguna

Takk!:-)

Jeg blir så forbanna på folk som leter etter (svært)dårlige unnskyldninger for å slippe å ta stilling..

Det henger ikke på greip i det hele tatt, hvor mange ganger har jeg ikke hørt at folk f.eks sier at hvalfangst i Norge er greit fordi man har tyrefekting i Spania..??! Folk må jo (eller dvs, helst ikke;)) gjerne støtte hvalfangst, men de får jaggu meg hoste opp noe bedre..

Det blir som å si at jeg kan slå hvem jeg vil, for det finnes alltids de som har slått flere og vondere..

:-)

Luna21365380663
Skrevet

Det gjør de jammen i Russland også..

Gjest tårerfordisse
Skrevet

HUFF, det er GRUSOMT!

De som gjør dette burde gå igjennom AKKURAT det samme som disse dyrene.

Verden er et SKIKKELIG ONDT sted for noen...

TRIST! :-(

Gjest grusomt land
Skrevet

Hvor i helvete skrev jeg at det er greit?????

Gjest grusomt land
Skrevet

Så derfor er det greit?!

Hvor i helvete skrev jeg at det er greit??????? Klart det er verre at barn drepes enn at dyr flås levende, men det er heller ikke i orden at dyr plages.

laguna1365380434
Skrevet

Hvor i helvete skrev jeg at det er greit??????? Klart det er verre at barn drepes enn at dyr flås levende, men det er heller ikke i orden at dyr plages.

Det lå fordømt implisitt og skjønner du ikke det sjøl er du seriøst forstyrret.

Ved å velge å si visse ting i visse sammenhenger hender det ofte at en sier mer.

Særlig tydelig er dette fenomenet når folk, som du, konstaterer andre gale ting når spurt om et første.

Ved å påpeke det du påpeker skinner det tydlig i gjennom at den problematikken som faktisk ble introdusert interesser deg midt i ræva.

Det i seg selv er selvagt ille nok, mens retorikken er nesten verre!

Igjen :phøy! Og Phøy&phøy! Usja meg, faktisk!

Gjest grusomt land
Skrevet

Det lå fordømt implisitt og skjønner du ikke det sjøl er du seriøst forstyrret.

Ved å velge å si visse ting i visse sammenhenger hender det ofte at en sier mer.

Særlig tydelig er dette fenomenet når folk, som du, konstaterer andre gale ting når spurt om et første.

Ved å påpeke det du påpeker skinner det tydlig i gjennom at den problematikken som faktisk ble introdusert interesser deg midt i ræva.

Det i seg selv er selvagt ille nok, mens retorikken er nesten verre!

Igjen :phøy! Og Phøy&phøy! Usja meg, faktisk!

Med signaturen "grusomt land" mener jeg at jeg i all tydelighet mener at Kina er et land som gir f... i alt levende, inkludert barn. At du tolker det som at jeg ikke bryr meg om at dyr blir flådd levende synes jeg er langt ute på viddene. At det ikke sjokkerer meg at Kina gjør sånt er noe annet, fordi jeg har lest om metodene de bruker for å drepe fostre i 8-9 måneder, mot morens vilje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...