Gå til innhold

Ny Nokia-tlf til 1 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike tilbud dukker jo opp iblant, og nå er det sense som tilbyr Nokia 6020 eller hva det var, men det forutsetter nytegning av abbonnement.

Min venninne er ekspert i å miste mobiler, så hun har benyttet seg av dette mange ganger, men da ved å betale en tilleggssum, ca 200 kr, for å få overført sitt gamle abb. til den nye tlf.

Går dette alltid an? Jeg spurte på Narvesen der de nå har dette sense-tilbudet, men slikt kunne ikke gjøres der.

Vil ha ny, billig mobil og beholde mitt gamle nummer og abbonnement! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du kan nok ikke forvente å selv kunne bestemme hvilket abonnement du vil ha på en billigtelefon, det er jo nettopp derfor den er billig. Men å beholde nummeret burde være mulig om du kontakter leverandøren som har den subsidierte telefonen.

Skrevet

Du kan nok ikke forvente å selv kunne bestemme hvilket abonnement du vil ha på en billigtelefon, det er jo nettopp derfor den er billig. Men å beholde nummeret burde være mulig om du kontakter leverandøren som har den subsidierte telefonen.

Jeg har også sense fra før, glemte visst å skrive det.. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har også sense fra før, glemte visst å skrive det.. :-)

Da burde det i alle fall ikke være noe problem under forutsetning av at du velger den typen abonnement som følger med telefonen. Vil tro Sense har flere typer abonnement, de også.

På den annen side er vel Sense grisdyre på subsidierte telefoner? At du betaler ekstra sammen med abonnementet, altså sånn at det blir mer som om du betaler tlf på avbetaling enn at den er subsidiert.

arda1365380791
Skrevet

Det eneste du oppnår når du kjøper tlf til kr 1,- er å lure deg selv.

Du betaler hvert eneste øre av normalprisen gjennom dyr oppstart, dyre samtaler og dyre SMS/MMSer. Finn det billigste abonnementet i forhold til din bruk og kjøp tlf til normalpris - det er det eneste lønnsomme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...