Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon her inne som kjører Nissan Laurel??? :-))

Skrevet

Jeg har en Nissan (Datsun) 200 L 75 mod, ikke i bruk.

Har også en Nissan (Datsun) 200L, 76 mod. 6 sylindre, heller ikke i bruk.

Har også hatt en Nissan (Datsun) 200 L, 78 mod. 6 sylindret.

Skrevet

?????

Det var ikkje akkurat det eg spurte om!!!!

Skrevet

?????

Det var ikkje akkurat det eg spurte om!!!!

Neivel? Men hva spurte du om da?

Skrevet

Neivel? Men hva spurte du om da?

spurte om det var nokon som har Nissan Laurel!! :-)

Skrevet

spurte om det var nokon som har Nissan Laurel!! :-)

Altså.....på disse bilene jeg nevnte, så står L for Laurel. Men på disse modellene ble ikke navnet skrevet helt ut.

Du tenker sikkert på en noe nyere bil, f.eks 80-talls Laurel? På disse sto navnene skrevet fullt ut.

Skrevet

Altså.....på disse bilene jeg nevnte, så står L for Laurel. Men på disse modellene ble ikke navnet skrevet helt ut.

Du tenker sikkert på en noe nyere bil, f.eks 80-talls Laurel? På disse sto navnene skrevet fullt ut.

Eg har ein Nissan Laurel `87 modell - Ikkje på leit etter noko sånne bilar som du seier at du har...

skorpionfisken
Skrevet

Hvorfor det?

Skrevet

Eg har ein Nissan Laurel `87 modell - Ikkje på leit etter noko sånne bilar som du seier at du har...

Tenkte meg det var en noen og 80 modell du hadde.

Jeg har ikke tenkt å selge noen og du har ikke sagt du skal kjøpe noe heller. Du spurte kun om noen hadde og det har jeg svart på.

Skrevet

Hvorfor det?

Ja det kan du lure på:-) Ikke alltid man vet hvorfor ting blir slik det blir her i livet:-)

Gjest jaja sånn går det...
Skrevet

Tenkte meg det var en noen og 80 modell du hadde.

Jeg har ikke tenkt å selge noen og du har ikke sagt du skal kjøpe noe heller. Du spurte kun om noen hadde og det har jeg svart på.

Nissan Laurel var ikkje på markedet før mellom 82 og 90 så du har egentlig ikkje svart på spørsmålet, men men...

Skrevet

Nissan Laurel var ikkje på markedet før mellom 82 og 90 så du har egentlig ikkje svart på spørsmålet, men men...

Spørsmålet er egentlig hva som er spørsmålet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...