Gjest girasol Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg satser på at det er Alejandro eller Jorun som må hjem ikveld! Hvilken overhaling fra dolere kan jeg forvente nå?... 0 Siter
Champagne Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ali eller Jrun går ut, som jeg har sagt at en av dem skal når det gjenstår 4 stk. Erik vinner, som jeg har sagt siden første finalerunde. Den skrikinga, gaulinga og fjolleriet til Jorun håper jeg folk ser igjennom og begynner å bli lei nå. Ali har ikke stemme, og jeg fatter ikke at noen synes han er flink. Han bare hvisker seg videre. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Håper Jorun må hjem, det håper jeg hver fredag. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ali eller Jrun går ut, som jeg har sagt at en av dem skal når det gjenstår 4 stk. Erik vinner, som jeg har sagt siden første finalerunde. Den skrikinga, gaulinga og fjolleriet til Jorun håper jeg folk ser igjennom og begynner å bli lei nå. Ali har ikke stemme, og jeg fatter ikke at noen synes han er flink. Han bare hvisker seg videre. He, he, neimen, også jeg som trodde dere kom til å kaste dere over meg som ulver! Trodde de to var favoritter!... Heia Erik!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Tror kanskje Tone ryker.. Eller Erik (dessverre) 0 Siter
flisa Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Nå har jeg sett alle 4 - Ali var jo bare STRÅLENDE!!! jeg tror Tone ryker i kveld -hun var dirkete kjedelig å høre på. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Har aldri likt ali noe særlig, men i dag var han den beste 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Nå har jeg sett alle 4 - Ali var jo bare STRÅLENDE!!! jeg tror Tone ryker i kveld -hun var dirkete kjedelig å høre på. Helt enig, flisa. Ali var vidunderlig å høre på ikveld. Og Tone må ut nå. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Helt enig, flisa. Ali var vidunderlig å høre på ikveld. Og Tone må ut nå. Ali var skjønn, blir spennende med duett om litt:) 0 Siter
Gjest ikke helt enig Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Mener Ali går videre. Og ut: Tone. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ali var skjønn, blir spennende med duett om litt:) Og duetten var jo bare helt konge! Jeg fikk helt gåsehud der jeg satt, og de var såå utrolig søte sammen de to 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Mener Ali går videre. Og ut: Tone. Jeg og.. å jeg som egentlig aldri likt Ali i hele tatt..!! Utenom sist gang og idag. =) I dag syns jeg han var morsom på intervjuene å. Virker som han ikke er noe sjenert lenger. =) 0 Siter
flisa Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg og.. å jeg som egentlig aldri likt Ali i hele tatt..!! Utenom sist gang og idag. =) I dag syns jeg han var morsom på intervjuene å. Virker som han ikke er noe sjenert lenger. =) Penere er han blitt også - nesten litt jentepen....? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Penere er han blitt også - nesten litt jentepen....? He he.. som han sa selv: "Kameratene mine er veldig forfengelig. Det er ikke jeg da.." Lite opphold "...eller litt da" Hehehehehhe 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Penere er han blitt også - nesten litt jentepen....? Hva er jentepen? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Og duetten var jo bare helt konge! Jeg fikk helt gåsehud der jeg satt, og de var såå utrolig søte sammen de to Men det var jo ikke så veldig vakkert å høre på da 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ali sang som en drøm i dag! På begge sangene!!! Men Jorun derimot, gjorde ikke det! Så hu må gå. Syns jeg. Fantastisk å se Ali danse latino forresten :-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 He he.. som han sa selv: "Kameratene mine er veldig forfengelig. Det er ikke jeg da.." Lite opphold "...eller litt da" Hehehehehhe Håpar Ali ryker ut ikveld!!! 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 He, he, neimen, også jeg som trodde dere kom til å kaste dere over meg som ulver! Trodde de to var favoritter!... Heia Erik!! Problemet er vel at det er oss ikke-fjortiser som liker Erik, og VI stemmer jo ikke noe særlig. Iallefall har ikke jeg avgitt en eneste IDOL-stemme. Not ever! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.