Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Son vanlig. Flott klang i stemmen, og 100 % treff i hver tone. Som vanlig.

Nå har vi endelig kommet til det punktet hvor Jorun's manglende kvaliteter kom til syne, til tross for at hun nå visstnok skal være ok i stemmen.

Hvis noen annen enn Alejandro vinner Idol, så er det en katastrofe.

Skrevet

Jeg har holdt en knapp på Jorun lenge, med Ali på god andreplass.

Nå lurer jeg litt på om Ali bør kapre førsteplassen. Han synger så utrolig deilig, og er i en klasse for seg, ja.

Men begge to var flinke idag.

Erik valgte en pjuskete sang, og Tone må bare ut idag.

Skrevet

enig - og nå vil jeg ha Erik på 2.plass.

Skrevet

Ali har en stemme utenom det vanlige, men jeg synes han har så dårlig sangteknikk at jeg gremmes! Har de ikke sangpedagoger i år? Det blir kanskje ikke tid til det mellom alt de skal stille opp på av se og hør-reportasjer og annet? Ali må få hjelp med pusteteknikken. Han synger jo med halsen/brystet, og det høres jævlig anstrengt ut noen ganger.

Han er blitt SÅ mye bedre som entertainer da:-)

Skrevet

Han er helt fantastisk, vokser utrolig for hver gang.

Jorun har bare tapt seg, hun har verken kraft eller utholdenhet, dessverre.

Skrevet

enig - og nå vil jeg ha Erik på 2.plass.

Hadde det enda vært så vel flisa - at Erik kom på andre plass.

Ali vinner og Jorunn kommer nok på andreplass.

Fandens folk som ikke stemte ut Tone i dag heller. Greit at hun kan synge sånn nogenlunde, men noe så intetsigende og kjedelig.

Si meg, sitter det en haug av fjortisgutter og andre gutter og stemmer på den platdokka der for utseendes skyld eller.

Gjest madam felle
Skrevet

Flat og kjedelig stemme - alt han synger låter like kjedelig, spør du meg. Nei Ali ut!

Skrevet

Jeg mener det er ille om han vinner jeg da.Syns Jorun har vært langt bedre hele veien enn Ali.

Skrevet

Jeg mener det er ille om han vinner jeg da.Syns Jorun har vært langt bedre hele veien enn Ali.

Skulle nesten tro at du kødder. Etter første audition har Jorun hatt en sammenhengende nedtur. Ble unnskyldt litt midtveis i forbindelse med halsproblemer. De er nå over, men det låter like jævlig. Det er nesten vondt å høre noen mishandler den fine låta Greatest Love Of All, slik hun klarte i går. Dårlig og totalt sjarmløst.

Alejandro har hele veien utmerket seg med en fløyelsmyk personlig stemme, der tonene alltid sitter som et skudd. I går overgikk han nesten seg sjøl. Dessuten har han all den sjarmen som Jorun mangler. Hun minner meg om en hest.

Skrevet

Flat og kjedelig stemme - alt han synger låter like kjedelig, spør du meg. Nei Ali ut!

Skulle nesten tro at du kødder. Etter første audition har Jorun hatt en sammenhengende nedtur. Ble unnskyldt litt midtveis i forbindelse med halsproblemer. De er nå over, men det låter like jævlig. Det er nesten vondt å høre noen mishandler den fine låta Greatest Love Of All, slik hun klarte i går. Dårlig og totalt sjarmløst.

Alejandro har hele veien utmerket seg med en fløyelsmyk personlig stemme, der tonene alltid sitter som et skudd. I går overgikk han nesten seg sjøl. Dessuten har han all den sjarmen som Jorun mangler. Hun minner meg om en hest.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vel talt Collins =)

Skrevet

"Alejandro har hele veien utmerket seg med en fløyelsmyk personlig stemme, der tonene alltid sitter som et skudd. I går overgikk han nesten seg sjøl. "

Helt enig!

Skrevet

Joda, jeg har fått med meg at Jorun har slitt med stemmen og derfor ikke alltid har sunget like bra. har ikke sagt at hun har sunget perfekt hver gang heller jeg da ;) Men - det høres ikke ut som om du kan ha hørt etter når Ali har sunget heller - han har da skjært ut og sunget surt flere ganger ... ;) Jaja, i grunn er det det samme for meg hva du eller andre mener - jeg klarer å ha en mening om hvem jeg syns er best sanger og mest "popstjerne-kandidat" av de også ;) Og det er helt klart Jorun jeg syns er best. Ali synger greit nok han,men jeg syns det blir for "pusete", pluss at jeg syns han er litt kjedelig på scenen, og at han flere ganger synger surt.Men jeg syns han fortjener andreplassen.

Skrevet

"Alejandro har hele veien utmerket seg med en fløyelsmyk personlig stemme, der tonene alltid sitter som et skudd. I går overgikk han nesten seg sjøl. "

Helt enig!

Jeg og... *nesten litt forelska* :-}

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...