Gjest anonym og flau Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Når man får problemer med vasken på hybelen og spør hvor webmaster befinner seg.. Får sjelden tak i webmaster obs vaktmester der jeg bor så noen likheter er det jo 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 LOL Sinnsykt bra! Jeg trekker av og til fram ting som har blitt skrevet her i diskusjoner.. Blir helt flau når jeg kommer på hva jeg har sagt å håper ingen av de andre henger på dol og kjenner igjen hva jeg sier :S 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg forsto at jeg hadde vært for mye på DOL engang da jeg etter og ha hisset meg opp over noe en idiotjournalist skrev, tok meg selv på fersken i å lete etter "svar på innlegg"-knappen. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 LOL Sinnsykt bra! Jeg trekker av og til fram ting som har blitt skrevet her i diskusjoner.. Blir helt flau når jeg kommer på hva jeg har sagt å håper ingen av de andre henger på dol og kjenner igjen hva jeg sier :S hehe, ja. Jeg sier noen ganger "Noen jeg kjenner sa..." i en diskusjon, og da mener jeg et eller annet nick her fra dol. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 LOL Sinnsykt bra! Jeg trekker av og til fram ting som har blitt skrevet her i diskusjoner.. Blir helt flau når jeg kommer på hva jeg har sagt å håper ingen av de andre henger på dol og kjenner igjen hva jeg sier :S hehe, ja. Jeg sier noen ganger "Noen jeg kjenner sa..." i en diskusjon, og da mener jeg et eller annet nick her fra dol. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Du anbefales et avvenningsopphold fra DOL som innbefatter gradvis re-sosialisering blant mennesker i RL og kun én time DOLing pr dag (ufravikelig krav). ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.