Gå til innhold

et sikkert tegn på at man er for mye på Dol...

Anbefalte innlegg

Gjest anonym og flau
Skrevet

Når man får problemer med vasken på hybelen og spør hvor webmaster befinner seg..

Får sjelden tak i webmaster obs vaktmester der jeg bor så noen likheter er det jo

Gjest M.Angelica
Skrevet

LOL

Sinnsykt bra! :)

Jeg trekker av og til fram ting som har blitt skrevet her i diskusjoner.. Blir helt flau når jeg kommer på hva jeg har sagt å håper ingen av de andre henger på dol og kjenner igjen hva jeg sier :S

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forsto at jeg hadde vært for mye på DOL engang da jeg etter og ha hisset meg opp over noe en idiotjournalist skrev, tok meg selv på fersken i å lete etter "svar på innlegg"-knappen.

Skrevet

LOL

Jeg trekker av og til fram ting som har blitt skrevet her i diskusjoner.. Blir helt flau når jeg kommer på hva jeg har sagt å håper ingen av de andre henger på dol og kjenner igjen hva jeg sier :S

hehe, ja.

Jeg sier noen ganger "Noen jeg kjenner sa..." i en diskusjon, og da mener jeg et eller annet nick her fra dol.

Skrevet

LOL

hehe, ja.

Jeg sier noen ganger "Noen jeg kjenner sa..." i en diskusjon, og da mener jeg et eller annet nick her fra dol.

tigertrollet
Skrevet

Du anbefales et avvenningsopphold fra DOL som innbefatter gradvis re-sosialisering blant mennesker i RL og kun én time DOLing pr dag (ufravikelig krav).

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...