Gå til innhold

Etter alle disse jåletrådene..

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Hmmm...skavisee:

shampoo, balsam, hårkur, intimsåpe, dusjolje, badeolje, ansiktskrem, øyekrem, bodylotion, spenol, peelingkrem, ansiktsmaske, hårgele, hårskum, hårspray, shinespray, deodorant, barberskum, eight hour cream, tannkrem, skyllevann...pluss parfymer og sminke.

..det ble visst litt for meg også, men ikke så mye som dine 42. ;o)

Oi, glemte visst solkrem, selvbruningskrem og hårfarge.

Jøss, så jålete man virker når man ramser opp slikt.

Gjest baremei
Skrevet

Når jeg leser nedover her, føler jeg meg lite jålete:)

-1 shampoo

-1 dusjsåpe

-1 kropsscrub

-1 vaskegele til ansikt

-1 deodorant

-1 bodylotion

-1 håndkrem

-1 hårskum

-1 fuktighetskrem til ansiktet

+ noe sminke og parfyme, så klart, da

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje ingen trøst, men du er iallfall i godt selskap med meg. Har ikke talt opp, men har jo iallefall 10 flasker KUN til håret. 3 Body lotion,body glimmer, 3 selvbruningskremer, 5 solkremer, rensemelk, anisktsvann, ansiktkrem, tonet dagkrem, foundation, øyekrem, noe for kviser, Neglebåndskrem, negleolje, 2 håndkremer, øyesminkefjerner, dusjolje, dusjsåpe, 2 body scrub, en ansikstpeeling, fukighetsmaske, dyprensende maske, barberskum, Alo Vera gelè, fotbad, fotkrem, dette er hva jeg kommer på uten å se engng. eg bruker jo ikke alt hver dag. Men i løpet av en uke er iallefall alt brukt. OG i tillegg kommer sminke, parfyme og neglelakk.

Puh! Godt at vi er flere!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hmmm.. nå fikk jeg nesten lyst til å telle opp... Jeg har i alle fall tre eller fire shamopoer, balsam, minst 5 stylingprodukter til håret, to dusjsåper, to peelinger, to body butter, to bodylotioner, diverse solkremer, selvbruningskrem, fotkrem, fotpeeling.. osv osv. Så du er nok ikke den eneste...

Til sammenligning har min kjære følgende produkter hun bruker: shampo (head and shoulders i mammutstørrelse), ansiktskrem, deo, bodylotion, dekkstift... ja, det var vel det. Resten lånes av meg ved behov.

Godt å se at jeg ikke er den eneste jåla...;) Jeg følte meg grusomt grunn her et øyeblikk..

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Var nettopp nede og tittet i skapet, det er nok en del ja. Vet ikke om jeg husker alt, men kan ramsle opp litt:

4 forskjellige shampoer (6 flasker tilsammen, bruker bare den ene).

2 forskjellige balsam (bruker kun 1)

1 flaske med noe olje til badevannet

1 bodyscrub dusjgele

2 dusjgeleer

1 barberskum

2 bodylotion

1 bodyshimmer

4 solkremer

1 nattkrem

1 hudvann

2 typer ansiktsmasker

1 øyesminkefjerner

1 rensesåpe (såpå av bl.a. dødehavsleire)

2 hårspray

1 hårpaste

og så har vi jo diverse sminkesaker osv. i tillegg.

Ikke like mange som deg, ser det ut til, men det er som regel nokså fullt der.

Pleier å holde meg til favorittmerker av de ulike tingene, så det er bare noen få av disse nevnte tingene jeg ikke bruker. Kaster egenltig nokså raskt ting jeg ikke bruker.

*går ned og kaster ihvertfall en av shampoene)

Godt å se at vi er flere med jåletendenser..;)

*lettet*

laguna1365380434
Skrevet

Hvis det er en trøst, er vi flere lettlurte tullinger og 'ofre' for skjønnhetstyranniet.

:-/

Jepp, det er absolutt en trøst!:-)

Kjedelig å være lettlurt alene..

laguna1365380434
Skrevet

Etter mange år med lite penger vrenger jeg omtrent shampooflaskene og skyller dem før jeg kaster dem. Med tenåringer i hus blir det ofte slanter av det ene og det andre på mor. Problemet mitt er nå når jeg har råd til å kjøpe dyre ting innimellom så har de en tendens til å forsvinne og dukker opp enten på jenterommet eller hjemme hos far,OG DA FRESER JEG.

Ja, det er kjempekjedelig å bli frastjålet ens egne dyrekjøpte bortskjemmingsartikler!

Kjæresten min tar mine, og han kjenner dessuten ikke snev av forskjell på, feks, min svært luksuriøse bodylotion og ei flaske spenol..:-o Så da blir det ekstra kjipt når han har forsynt seg med halve krukka..

laguna1365380434
Skrevet

Hmmm...skavisee:

shampoo, balsam, hårkur, intimsåpe, dusjolje, badeolje, ansiktskrem, øyekrem, bodylotion, spenol, peelingkrem, ansiktsmaske, hårgele, hårskum, hårspray, shinespray, deodorant, barberskum, eight hour cream, tannkrem, skyllevann...pluss parfymer og sminke.

..det ble visst litt for meg også, men ikke så mye som dine 42. ;o)

Det er veldig beroligende å se at det var opp til flere jåler i denne tråden..;)

Så slipper jeg å føle meg grunn og lettlurt alene..

laguna1365380434
Skrevet

Når jeg leser nedover her, føler jeg meg lite jålete:)

-1 shampoo

-1 dusjsåpe

-1 kropsscrub

-1 vaskegele til ansikt

-1 deodorant

-1 bodylotion

-1 håndkrem

-1 hårskum

-1 fuktighetskrem til ansiktet

+ noe sminke og parfyme, så klart, da

Det var litt mere moderat det! Men det er sikkert essensen av det en trenger..

Jeg skal skjerpe meg litt..Jeg skal trene på å gå forbi bodyshop, med penger i lommeboken, og ikke nødvendigvis handle meg noe jeg ikke visste jeg trengte fordet..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...