Gå til innhold

Senkveld

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva har skjedd med lille, søte Idol-David????

*Skrekk og gru*

Skrevet

Vet du når det går i reprise? Gadd ikke å sitte på fjellstua å se det der :-)

Sang han like bra?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vet du når det går i reprise? Gadd ikke å sitte på fjellstua å se det der :-)

Sang han like bra?

Jeg tror faktisk ikke det går i reprise, men er ikke 100% sikkert.

Fikk bare se litt av synginga, men jeg syns han synger bra iallefall. Stilen hans derimot.. :s

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det går i reprise, men er ikke 100% sikkert.

Fikk bare se litt av synginga, men jeg syns han synger bra iallefall. Stilen hans derimot.. :s

Søtten også, det var jo dumt hvis det ikke går i reprise. Trodde det gjorde det - har det ikke pleid å gjøre det? Jeg mener da det, men husker bare ikke hvilken dag.

Nå er det lenge siden jeg har hørt David, men jeg digga stemmen hans og hele gutten :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Søtten også, det var jo dumt hvis det ikke går i reprise. Trodde det gjorde det - har det ikke pleid å gjøre det? Jeg mener da det, men husker bare ikke hvilken dag.

Nå er det lenge siden jeg har hørt David, men jeg digga stemmen hans og hele gutten :-)

Jeg og liker David. Smårips er bra ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

David?? Sang han?

De viste litt av den nye musikkvideoen hans =)

tigertrollet
Skrevet

Jo, det har da pleid å gå i reprise. Men jeg ser at det ikke går i morgen kveld, så kanskje det er søndag da?

David var et søtt lite lammelår for et par år siden, men han ønsket vel å være tøff og ikke søt, så nå er han gjennomhullet i trynet og har klipt av det fine håret. Skikkelig rebell. Yeah..som attenåringer flest antakelig.

Men sangen låt bra:)

Skrevet

For evt. reprise, søk her:

http://interaktiv.vg.no/tvguiden/ (senkveld er vel et stalltips på søkeord... ;-))

Ellers kan du jo se det på web-tv - link her: http://pub.tv2.no/TV2/program/tv2/senkveld/

Og sånn så han ut i januar i alle fall:

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/article331717.ece

Et lite stilskifte kan man vel si... Har ikke fulgt med ham nå, men likte han før, så skal se om jeg ikke får tatt en titt jeg også :-)

:-)

Skrevet

Jeg og liker David. Smårips er bra ;)

Gutter er ikke rips - de er drops.

Skrevet

Ser nesten ut som om han har mistet fotfestet en liten smule...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...