Gjest M.Angelica Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hva har skjedd med lille, søte Idol-David???? *Skrekk og gru* 0 Siter
shandy Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Vet du når det går i reprise? Gadd ikke å sitte på fjellstua å se det der :-) Sang han like bra? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Vet du når det går i reprise? Gadd ikke å sitte på fjellstua å se det der :-) Sang han like bra? Jeg tror faktisk ikke det går i reprise, men er ikke 100% sikkert. Fikk bare se litt av synginga, men jeg syns han synger bra iallefall. Stilen hans derimot.. :s 0 Siter
shandy Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg tror faktisk ikke det går i reprise, men er ikke 100% sikkert. Fikk bare se litt av synginga, men jeg syns han synger bra iallefall. Stilen hans derimot.. :s Søtten også, det var jo dumt hvis det ikke går i reprise. Trodde det gjorde det - har det ikke pleid å gjøre det? Jeg mener da det, men husker bare ikke hvilken dag. Nå er det lenge siden jeg har hørt David, men jeg digga stemmen hans og hele gutten :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Søtten også, det var jo dumt hvis det ikke går i reprise. Trodde det gjorde det - har det ikke pleid å gjøre det? Jeg mener da det, men husker bare ikke hvilken dag. Nå er det lenge siden jeg har hørt David, men jeg digga stemmen hans og hele gutten :-) Jeg og liker David. Smårips er bra 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 David?? Sang han? De viste litt av den nye musikkvideoen hans =) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Søtten også, det var jo dumt hvis det ikke går i reprise. Trodde det gjorde det - har det ikke pleid å gjøre det? Jeg mener da det, men husker bare ikke hvilken dag. Nå er det lenge siden jeg har hørt David, men jeg digga stemmen hans og hele gutten :-) Jo, det har da pleid å gå i reprise. Men jeg ser at det ikke går i morgen kveld, så kanskje det er søndag da? David var et søtt lite lammelår for et par år siden, men han ønsket vel å være tøff og ikke søt, så nå er han gjennomhullet i trynet og har klipt av det fine håret. Skikkelig rebell. Yeah..som attenåringer flest antakelig. Men sangen låt bra:) 0 Siter
Gemini Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Søtten også, det var jo dumt hvis det ikke går i reprise. Trodde det gjorde det - har det ikke pleid å gjøre det? Jeg mener da det, men husker bare ikke hvilken dag. Nå er det lenge siden jeg har hørt David, men jeg digga stemmen hans og hele gutten :-) For evt. reprise, søk her: http://interaktiv.vg.no/tvguiden/ (senkveld er vel et stalltips på søkeord... ;-)) Ellers kan du jo se det på web-tv - link her: http://pub.tv2.no/TV2/program/tv2/senkveld/ Og sånn så han ut i januar i alle fall: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/article331717.ece Et lite stilskifte kan man vel si... Har ikke fulgt med ham nå, men likte han før, så skal se om jeg ikke får tatt en titt jeg også :-) :-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Jeg og liker David. Smårips er bra Gutter er ikke rips - de er drops. 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Ser nesten ut som om han har mistet fotfestet en liten smule... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.