Gå til innhold

IDOL-Ali er sammen med Iris...

Anbefalte innlegg

Gjest leeane
Skrevet

... og Iris er eldste datter av min søsters veninne.

Hehe morsomt å se henne i Se og hør. Var for ikke så lenge siden sammen med Iris sine foreldre hos min søster. Alihandro får flotte "svigerfreldre"...

Iris har bodd i Iran en del år (Faren hennes er fra Iran), faktisk så var det krig mens de bodde der, de ble tro det eller ei vant til å leve med krigen etterhvert.

Nå bor de fast i Kristiansand.

tigertrollet
Skrevet

Hvorfor legger du ut om jenta her?

Beklager, men jeg liker bare ikke at folk gjør seg selv interessant vha hvem man kjenner eller vet hvem er.

Sikkert godt ment fra din side men jeg ser ikke hensikten med slikt sladder.

Jeg ser med grøss og gru på hvem som kunne uttalt seg om meg om jeg hadde blitt "kjent"

nå..

Kanskje en søster av min brors kjæreste som jeg har møtt én gang som ville fortalt hva jeg har gjort og hvor jeg har vært de siste årene -ikke fordi _hun_ var der, men fordi hun har hørt det fra min bror..?

Eller kona til kjøpmannen på Jokern som hadde fortalt om hvilke kondomer jeg kjøper..?

Jeg ville foretrukket at de holdt kjeft:-)

:-)

Skrevet

Beklager, men jeg liker bare ikke at folk gjør seg selv interessant vha hvem man kjenner eller vet hvem er.

Jeg ser med grøss og gru på hvem som kunne uttalt seg om meg om jeg hadde blitt "kjent"

nå..

Kanskje en søster av min brors kjæreste som jeg har møtt én gang som ville fortalt hva jeg har gjort og hvor jeg har vært de siste årene -ikke fordi _hun_ var der, men fordi hun har hørt det fra min bror..?

Eller kona til kjøpmannen på Jokern som hadde fortalt om hvilke kondomer jeg kjøper..?

Jeg er litt enig i det der, tigertrollet.

Skrevet

nå..

Helt enig!

Gjest dåner
Skrevet

Næææ, jeg er imponert, tenk at du kjenner en kjendis!!

*dåne*

Skrevet

Og hvorfor legge ut om henne her? *himle*

Hun ville sikkert satt pris på det - not..

Skrevet

nå..

Helt fullstendig enig.

Eller, jeg tror ikke personen gjør det av annen grunn enn at h*n tror h*n blir mer interessant av det heller jeg da...

Gjest Timari
Skrevet

Det sto i Her og Nå at faren til Iris kom fra Israel Hva er riktig?

Mrs. Wallace
Skrevet

Oioioi, jammen er du heldig som kjenner en som kjenner en som dater en døgnfluekjendis!

;oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...