Gå til innhold

intimbarbering kan gi sopp osv.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Corinna

Fint at noen fra helsevesenet advarer mot den bisarre glattbarberingsmoten som har skutt fart de siste årene. Man kan faktisk være både velstelt, pen, å slippe unna slike plager, ved å beholde noe av håret. Man trenger ikke være helt glatt. Mange menn sier faktisk at de syns det er stygt, dessuten.

Mary Poppins

Fint at noen fra helsevesenet advarer mot den bisarre glattbarberingsmoten som har skutt fart de siste årene. Man kan faktisk være både velstelt, pen, å slippe unna slike plager, ved å beholde noe av håret. Man trenger ikke være helt glatt. Mange menn sier faktisk at de syns det er stygt, dessuten.

Og mange menn synes det er stygt med hår, så det er vel egentlig bre en smak sak.

Gjest Corinna

Og mange menn synes det er stygt med hår, så det er vel egentlig bre en smak sak.

Er det veldig viktig, hva menn mener, syns du? Skal de være premiss-settere?

Legaliserer deres ønsker en absurd mote, med helt glattbarbert mus, selv om moten gir mange jenter plager?

Mary Poppins

Er det veldig viktig, hva menn mener, syns du? Skal de være premiss-settere?

Legaliserer deres ønsker en absurd mote, med helt glattbarbert mus, selv om moten gir mange jenter plager?

Hallo??? Det var nettopp DU som dro inn hva menn synes.

Jeg liker å være fin for kjæresten min, og jeg liker å være fin for megselv.

Men hva andre gjør bryr meg meg fint lite om. Om noen liker glattbarberte underliv er det greit, og om andre liker full bush er jo også det helt greit.

Annonse

"Fint at noen fra helsevesenet advarer mot den bisarre glattbarberingsmoten som har skutt fart de siste årene."

-Bisarre?? Det er jo en smakssak. Det er ikke noe mer bisarr å barbere alt enn å ha full bush ihvertfall.

"Man kan faktisk være både velstelt, pen, å slippe unna slike plager, ved å beholde noe av håret. "

- Og man kan også slippe unna disse plagene selv om man tar bort håret. Selv er jeg verken mer eller mindre plaget med sopp o.l. uten hår enn med hår.

"Man trenger ikke være helt glatt."

- Nei. Men man kan være det. Hvis man liker det :)

"Mange menn sier faktisk at de syns det er stygt, dessuten. "

- Og mange menn syns det er pent. Så igjen, det er en smakssak.

Er stort sett glattbarbert unntatt en liten dusk, har aldri hatt sopp. Barberer meg ikke for kjæresten min, men fordi jeg liker det selv. :o)

Det er stor forskjell på en liten dusk, og å shave alt.

Så du mener seriøst at en liten dusk foran er det som skal til for å hindre sopp??

Du vet vel at når en får sopp så er det rundt skjedeinngangen og evt, inn i skjeden? Ikke foran der en evt. lar en liten dusk være igjen?

Så det du sa her faller på sin egen urimelighet.

Glattbarbert eller ikke, det er en smakssak. Om du vil ha en dusk eller full bush, så værsågod. Men ikke kom her og si at om en lar litt være igjen oppå foran så har en større sjanser for å unngå sopp!

Det er stor forskjell på en liten dusk, og å shave alt.

Det er vel det dummeste jeg har hørt i denne sammenhengen. En dusk på venusberget har ingen beskyttende effekt overhodet. Det er vel rimelig logisk, eller? De utsatte delene ligger _under_ venusberget.

"................................."

Annonse

Gjest Corinna

Det er vel det dummeste jeg har hørt i denne sammenhengen. En dusk på venusberget har ingen beskyttende effekt overhodet. Det er vel rimelig logisk, eller? De utsatte delene ligger _under_ venusberget.

"................................."

Har jeg noengang sagt at den friserte dusken skal begrenses til venusberget?

Gjest saueøyer

Leg leser noe sånt som

"Jeg har vært helt glattbarbert i mange år, og har ikke hatt noen problemer"

Da sier jeg:

"Bestefaren min har røyka siden han var 14 år og ble 93 år, derfor er røyking ikke farlig!"

Pierscing i tunga gir ikke alvorlige men for fler enn 2%! Jeg syns det er mye når de kan risikere å få talefeil etter en alvorlig infeksjon. Tunga er full av nerver som lett tar skade, og jeg tipper det også gjelder kjønnsorganer.

Det siste jeg hørte fra barberingsfronten var en byll på størrelse 10 mm pga et hår som vokste innover, og en kraftig hudinfeksjon som etterlot et stort arr.

Har jeg noengang sagt at den friserte dusken skal begrenses til venusberget?

Hvis du har noe som helst greie på hva du snakker om, så vet du at "å barbere alt untatt en liten dusk" betyr at du er glattbarbert bortsett fra en dusk - og den dusken sitter på venusberget. Det er ikke vanlig å barbere alt bortsett fra en liten dusk rundt åpningen - det ville sett usannsynlig dumt ut.

"............................."

Gjest mauritza

Jeg har like ofte soppinfeksjon om jeg er (hel)-barbert eller ikke.

Men hvordan overføres tarmbakteriene? Klarer de ikke å komme seg gjennom alt håret?

Dere som barberer dere, tar dere håret bakover mot rumpa også? Og bruker dere evt ny høvel hver gang? For de bakteriene kan vel overføres på høvelen også da, eller?

Hvis du har noe som helst greie på hva du snakker om, så vet du at "å barbere alt untatt en liten dusk" betyr at du er glattbarbert bortsett fra en dusk - og den dusken sitter på venusberget. Det er ikke vanlig å barbere alt bortsett fra en liten dusk rundt åpningen - det ville sett usannsynlig dumt ut.

"............................."

"Det er ikke vanlig å barbere alt bortsett fra en liten dusk rundt åpningen - det ville sett usannsynlig dumt ut."

hahaha ja. Bare tanken på å la det være igjen en dusk der - ville sett rett og slett latterlig ut.

Gjest 1-dags kombinasjonsbehandling

"Det er ikke vanlig å barbere alt bortsett fra en liten dusk rundt åpningen - det ville sett usannsynlig dumt ut."

hahaha ja. Bare tanken på å la det være igjen en dusk der - ville sett rett og slett latterlig ut.

Haha... ja det hadde sett latterlig ut.

For grunnen til at vi barberer, er nemlig at det skal se bra ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...