Gå til innhold

bb-kjendis midhandlet offer som døde

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Huff, så forferdelig meningsløst!

Når blind vold som det skjer velger jeg å tro at de er ruset og at de ikke er "seg selv". Men det er selvsagt ingen unnskyldning.

Gjest god morgen
Skrevet

Huff, så forferdelig meningsløst!

Når blind vold som det skjer velger jeg å tro at de er ruset og at de ikke er "seg selv". Men det er selvsagt ingen unnskyldning.

Ja, det er så meningsløst!

Skrevet

"hans karakteristiske utseende."

Gå inn på bigbrother.no, der ser du at det er 3 svenske gutter som har gått ut av huset, og 1 ser helt ordinær ut, 1 ser litt snodig ut, og han siste ser helt forjævlig ut med syk sveis, tenner som ser ut som er kasta inn i munn på han og rare utstående øyne. Så jeg vet hvem jeg tror det er...

serendipity
Skrevet

Gå inn på bigbrother.no, der ser du at det er 3 svenske gutter som har gått ut av huset, og 1 ser helt ordinær ut, 1 ser litt snodig ut, og han siste ser helt forjævlig ut med syk sveis, tenner som ser ut som er kasta inn i munn på han og rare utstående øyne. Så jeg vet hvem jeg tror det er...

Men det er vel ikke sikkert det er fra denne runden?

Gjest Sjokkert.....
Skrevet

Tror dere at d er Dennis??

Skrevet

Men det er vel ikke sikkert det er fra denne runden?

Nei, det tenkte jeg på etterpå da jeg stod i dusjen faktisk. ;)

Skrevet

Tror dere at d er Dennis??

Neida, vi tror det er fra et tidligere år. :P

Gjest tralla--la--laaa
Skrevet

det er en tidligere vinner.....

Gjest M.Angelica
Skrevet

det er en tidligere vinner.....

Hvordan vet du det? =)

serendipity
Skrevet

Nei, det tenkte jeg på etterpå da jeg stod i dusjen faktisk. ;)

Det står også at han er 23 år, Dennis er 27.

serendipity
Skrevet

Det er IKKE Dennis!

Skrevet

Er det ikke i overkant idiotisk å sitte og tro noe som helst om hvem det kan være? En ting er om man vet, men å sitte og slenge ut av seg hvem man tror det er ... jaja ...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det ikke i overkant idiotisk å sitte og tro noe som helst om hvem det kan være? En ting er om man vet, men å sitte og slenge ut av seg hvem man tror det er ... jaja ...

Avisene legger jo veldig opp til akkurat det..

Hadde vært bedre om de ikke nevnte big brother i hele tatt.. Nå får jo mange uskyldige mistanken mot seg uansett.

Skrevet

Det er IKKE Dennis!

Nei, jeg vet da det, han er jo snill som et lam.

Gjest tralla--la--laaa
Skrevet

Hvordan vet du det? =)

Det sto på bb-forumet hvem det er.......

Skrevet

Han er ikke død da...

jo han døde om natten - stod det?

Gjest M.Angelica
Skrevet

jo han døde om natten - stod det?

Nei..

Sitat:

"Den hardt skadde 29-åringen ble kjørt til Karolinska sjukhusets intensiven for operasjon. Han skal ha store hjerneskader, og svever nå mellom liv og død, skriver Aftonbladet."

Les selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...