Gjest god morgen Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276411 Hvem kan det ha vært? (Jeg har ikke sett BB siden begynnelsen, så jeg kjenner ikke alle deltagerene.) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Huff, så forferdelig meningsløst! Når blind vold som det skjer velger jeg å tro at de er ruset og at de ikke er "seg selv". Men det er selvsagt ingen unnskyldning. 0 Siter
Gjest god morgen Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Huff, så forferdelig meningsløst! Når blind vold som det skjer velger jeg å tro at de er ruset og at de ikke er "seg selv". Men det er selvsagt ingen unnskyldning. Ja, det er så meningsløst! 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 "hans karakteristiske utseende." Gå inn på bigbrother.no, der ser du at det er 3 svenske gutter som har gått ut av huset, og 1 ser helt ordinær ut, 1 ser litt snodig ut, og han siste ser helt forjævlig ut med syk sveis, tenner som ser ut som er kasta inn i munn på han og rare utstående øyne. Så jeg vet hvem jeg tror det er... 0 Siter
serendipity Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 "hans karakteristiske utseende." Gå inn på bigbrother.no, der ser du at det er 3 svenske gutter som har gått ut av huset, og 1 ser helt ordinær ut, 1 ser litt snodig ut, og han siste ser helt forjævlig ut med syk sveis, tenner som ser ut som er kasta inn i munn på han og rare utstående øyne. Så jeg vet hvem jeg tror det er... Men det er vel ikke sikkert det er fra denne runden? 0 Siter
Gjest Sjokkert..... Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 "hans karakteristiske utseende." Gå inn på bigbrother.no, der ser du at det er 3 svenske gutter som har gått ut av huset, og 1 ser helt ordinær ut, 1 ser litt snodig ut, og han siste ser helt forjævlig ut med syk sveis, tenner som ser ut som er kasta inn i munn på han og rare utstående øyne. Så jeg vet hvem jeg tror det er... Tror dere at d er Dennis?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Men det er vel ikke sikkert det er fra denne runden? Nei, det tenkte jeg på etterpå da jeg stod i dusjen faktisk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Tror dere at d er Dennis?? Neida, vi tror det er fra et tidligere år. 0 Siter
Gjest tralla--la--laaa Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 "hans karakteristiske utseende." Gå inn på bigbrother.no, der ser du at det er 3 svenske gutter som har gått ut av huset, og 1 ser helt ordinær ut, 1 ser litt snodig ut, og han siste ser helt forjævlig ut med syk sveis, tenner som ser ut som er kasta inn i munn på han og rare utstående øyne. Så jeg vet hvem jeg tror det er... det er en tidligere vinner..... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 det er en tidligere vinner..... Hvordan vet du det? =) 0 Siter
serendipity Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Nei, det tenkte jeg på etterpå da jeg stod i dusjen faktisk. Det står også at han er 23 år, Dennis er 27. 0 Siter
serendipity Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 "hans karakteristiske utseende." Gå inn på bigbrother.no, der ser du at det er 3 svenske gutter som har gått ut av huset, og 1 ser helt ordinær ut, 1 ser litt snodig ut, og han siste ser helt forjævlig ut med syk sveis, tenner som ser ut som er kasta inn i munn på han og rare utstående øyne. Så jeg vet hvem jeg tror det er... Det er IKKE Dennis! 0 Siter
Anki Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Er det ikke i overkant idiotisk å sitte og tro noe som helst om hvem det kan være? En ting er om man vet, men å sitte og slenge ut av seg hvem man tror det er ... jaja ... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Er det ikke i overkant idiotisk å sitte og tro noe som helst om hvem det kan være? En ting er om man vet, men å sitte og slenge ut av seg hvem man tror det er ... jaja ... Avisene legger jo veldig opp til akkurat det.. Hadde vært bedre om de ikke nevnte big brother i hele tatt.. Nå får jo mange uskyldige mistanken mot seg uansett. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Det er IKKE Dennis! Nei, jeg vet da det, han er jo snill som et lam. 0 Siter
Gjest tralla--la--laaa Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Hvordan vet du det? =) Det sto på bb-forumet hvem det er....... 0 Siter
Gjest tralla--la-l-aaa Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,641994,00.html 0 Siter
flisa Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Han er ikke død da... jo han døde om natten - stod det? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 jo han døde om natten - stod det? Nei.. Sitat: "Den hardt skadde 29-åringen ble kjørt til Karolinska sjukhusets intensiven for operasjon. Han skal ha store hjerneskader, og svever nå mellom liv og død, skriver Aftonbladet." Les selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.