Gjest En tenker..... Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei er mitt oppi et samlivsbrudd, kona var utro med en ny en og hun flyttet ut etter dette hadde skjedd (ikke til han men til noen i familien) jeg har jo ikke forstått hvorfor hun ikke gjorde det altså å flytte til han fordi hun bruker masse tid sammen. det hadde jo vært greit for meg. men nå skal hun flytte for seg selv i egen leilighet men det rare er at hun vil bare ha med seg små ting for hun sier at det er bare mideltidig, det er litt rart at hun ikke vil ta med seg alle tingene sine (hun skal låne div ting fra noen andre er ikke det litt rart? hun har jo en del som er hennes. hva kan det bety? jeg har sakt at hun bør ta med seg alt med en gang men hun vil ikke!!! hva synes dere??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183735-hva-kan-det-bety/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvakker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det er langt i fra sikkert at dette stemmer med din kone.Det jeg gjorde,men allikavel. Jeg fant også en annen når jeg var gift.Og gikk i fra mannen min.Ikke pga han nye,men jeg så galskapen i å leve sammen uten kjærlighet.Det ble så fremtredende når jeg opplevde den nye kjærligheten. Men altså. Jeg ble gal av dårlig samvittighet ovenfor min mann,og det slet meg i fillebiter at jeg hadde gjort noe slikt mot ham. Så jeg ville gi ham leiligheten min.Den jeg hadde betalt for alene,med egenkapital og alt. Jeg følte jeg ville sikre ham økonomisk.Så ikke han mistet hjem OG kone. Jeg følte at det var det minste jeg kunne gjøre for ham,siden jeg gikk. Jeg ville gitt ham ALT.untatt meg selv. Kanskje hun tenker i lignende baner? Aner ikke.Det var bare en tanke.Det er ikke dermed sagt at det er motivet hennes. Hvorfor spør du ikke henne bare? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183735-hva-kan-det-bety/#findComment-1249143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En tenker..... Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er langt i fra sikkert at dette stemmer med din kone.Det jeg gjorde,men allikavel. Jeg fant også en annen når jeg var gift.Og gikk i fra mannen min.Ikke pga han nye,men jeg så galskapen i å leve sammen uten kjærlighet.Det ble så fremtredende når jeg opplevde den nye kjærligheten. Men altså. Jeg ble gal av dårlig samvittighet ovenfor min mann,og det slet meg i fillebiter at jeg hadde gjort noe slikt mot ham. Så jeg ville gi ham leiligheten min.Den jeg hadde betalt for alene,med egenkapital og alt. Jeg følte jeg ville sikre ham økonomisk.Så ikke han mistet hjem OG kone. Jeg følte at det var det minste jeg kunne gjøre for ham,siden jeg gikk. Jeg ville gitt ham ALT.untatt meg selv. Kanskje hun tenker i lignende baner? Aner ikke.Det var bare en tanke.Det er ikke dermed sagt at det er motivet hennes. Hvorfor spør du ikke henne bare? ha hun vært som deg så hadde det vært greit, men hun har jo noen store ting som hun skal ha med seg men hun vil vente med å hente dette og det fårstår jeg ikke helt, hun har jo flyttet så hvorfor ikke ta med alt med en gang? jo hun har også tatt fra meg livet som du gjorde, men detg må no gå ann å gjøre det på en annen måte en det hun gjør! fra hun sa det til meg så har hun bare blitt værre å ha med å gjør det er derfor det er litt vanskeligt å forstå at hun ikke har tatt tingene med seg for hun vil meg ikke noe godt! prøvde du å kjempe før du dro? hun vil ikke prate om det som er skjedd ikke om noen ting, så i morra skal vi sriv under på seprasjons pappirene så det blir litt vanskeligt når man ikke er enig i dette, jeg vil bare få kjemp for dette! jeg er av den oppfattningen at det er ingen ting som er for galet at det ikke går ann å prøv å ordne opp i dette og skulle det ikke gå så er man jo enige i dette, men jeg for ikke det! nei så jeg må no bare stå å se på at min livs kjærlek drar..................... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183735-hva-kan-det-bety/#findComment-1249308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hiv rasket ut Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg tror at hun kanskje vil sikre seg, sånn at hvis det går til H med han nye, så kan hun bare komme "hjem" igjen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183735-hva-kan-det-bety/#findComment-1249536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.