Gå til innhold

Det hardner til i kampen for/mot intimbarbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp..:-)

Men nå fant jeg den tråden favn snakker om(tror jeg) og tydeligvis går det i hvertfall an å være skikkelig kontra på prinsippielt nivå allikevel..;)

Jeg så ikke like mange griseville "pro" innlegg..

Wow! Intimbarbering var visst et tema som vakte sterkere engasjement enn jeg var klar over!

:-)

"Jeg så ikke like mange griseville "pro" innlegg.."

Nei, det er nok de som er "imot" som er de mest ivrige. De er gjerne de samme turbohjernene som snakker om "tarmsex" etc., og som fremviser en sykelig trang til å henge seg opp i andre folks livsstil og aktiviteter, og å diktere hva som er "riktig" og "galt" helt ut i fra egene, subjektive preferanser.

"............................"

laguna1365380434
Skrevet

Nei, det er nok de som er "imot" som er de mest ivrige. De er gjerne de samme turbohjernene som snakker om "tarmsex" etc., og som fremviser en sykelig trang til å henge seg opp i andre folks livsstil og aktiviteter, og å diktere hva som er "riktig" og "galt" helt ut i fra egene, subjektive preferanser.

Jeg så det..Ble litt storøyd:-o

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er de med mest "vanilla" syn&preferanser på seksualitet som på død og liv må misjonere..

Det er veldig sjelden jeg hører noen av oss hårløse seriepulere (for å være litt vulgær og for å sette det litt på spissen;)) som sier at det på død og liv må være sånn en skal ha det&slik man skal gjøre det, i samme grad som jeg har hørt at det eneste saliggjørende er regelmessig sex i misjonærstillingen, helst med en du er gift med, og antageligvis med alt kjønnshåret intakt!

Alt annet er dekadent! Hører, du prozak, dekadent! Fysj!;)

Gjest Corinna
Skrevet

"Spørsmålet dine tydet i særlig grad på at du ikke skjønte hvordan det fungerer her."

Det er fordi du ikke kan lese, vil jeg tippe. Jeg lurte på hvorfor, basert på at hvis du ser på tråder her, så er det ikke så mange som faktisk gjør det slik.

"Til og med etter to forklaringer hadde det ikke gått opp noe lys."

Jeg må spørre igjen: Er du fjern? Hva i all verden er det du tror du er?

Forøvrig er det ingen funksjon som heter "svar til". Det heter "svar" på innlegget, og blir automatisk et svar til det innlegget klikker på linken fra.

Det er litt komisk med sånne kranglefanter som deg. Skjønner ikke hvor slike folk tar energien fra.

Skrevet

Det er litt komisk med sånne kranglefanter som deg. Skjønner ikke hvor slike folk tar energien fra.

Heh-heh. Det koster meg en umerkelig mengde med energi å plukke det kunnskapsløse tullet ditt fra hverandre. Jeg vil tippe det koster _deg_ mer energi å ikke være i stand til å svare for deg.

"..............................."

Gjest Corinna
Skrevet

Heh-heh. Det koster meg en umerkelig mengde med energi å plukke det kunnskapsløse tullet ditt fra hverandre. Jeg vil tippe det koster _deg_ mer energi å ikke være i stand til å svare for deg.

Jeg gir meg ende over. Er det bare på Internett du holder på slik, eller driver du slik også i det virkelige liv?

Nettet må være et eldorado for de med mye innestengt aggresjon. Fint at de tar det ut her, egentlig da...

Skrevet

Ah, I see! :-)

Jeg har ikke sett så mange av nevnte tråder (eller, dvs, noen, det demres..)

Vel, som sagt det er mye det samme for meg hvordan folk friserer eller ikke friserer underlivet. Jeg fatter ikke helt hvordan dette kan bli en fanesak, enten man er pro eller kontra..;)

Fanesak, ja, det blir som den vitsen med hun fra frelsesarmeen, det! *S*

(se annen tråd)

laguna1365380434
Skrevet

Fanesak, ja, det blir som den vitsen med hun fra frelsesarmeen, det! *S*

(se annen tråd)

Den kan jeg ikke..Fortell?:-)

Skrevet

"Nei, det er nok de som er "imot" som er de mest ivrige"

Tja, det kommer vel an på øyet som ser.

Er man selv glattbarbert, reagerer man mest på innlegg om at man kan få sopp etc ved å barbere seg.

Er man ubarbert, legger man merke til innlegg som sier "pjuk" om det å være ubarbert.

Og "begge sider" kan nok være like hårsåre (sic!) på det den andre skriver, selv om begge selv mener at de ikke misjonerer - de bare skriver om sin personlige preferanse.

Skriver f.eks. den barberte at det føles mest renslig å ha det slik, så vil kanskje den ubarberte lett føle dette som et angrep på seg, og skriver den ubarberte at dette er en trend/motegreie, så reagerer de barberte på det etc etc.

Skrevet

"Nei, det er nok de som er "imot" som er de mest ivrige"

Tja, det kommer vel an på øyet som ser.

Er man selv glattbarbert, reagerer man mest på innlegg om at man kan få sopp etc ved å barbere seg.

Er man ubarbert, legger man merke til innlegg som sier "pjuk" om det å være ubarbert.

Og "begge sider" kan nok være like hårsåre (sic!) på det den andre skriver, selv om begge selv mener at de ikke misjonerer - de bare skriver om sin personlige preferanse.

Skriver f.eks. den barberte at det føles mest renslig å ha det slik, så vil kanskje den ubarberte lett føle dette som et angrep på seg, og skriver den ubarberte at dette er en trend/motegreie, så reagerer de barberte på det etc etc.

Poenget er jo at man bruker egne, subjektive preferanser som argumenter i noe som krever objektive variabler. Og det fungerer ikke, og man kan like godt la være å krangle om det. Det _burde_ være mulig å snakke om noe uten at den ene eller den andre skal føle en trang til å rakke ned på den andres preferanser.

"..........................."

Skrevet

Jeg gir meg ende over. Er det bare på Internett du holder på slik, eller driver du slik også i det virkelige liv?

Nettet må være et eldorado for de med mye innestengt aggresjon. Fint at de tar det ut her, egentlig da...

Jeg har jo sagt flere ganger at jeg hverken hisser meg opp eller bruker energi på dette, så jeg skjønner ikke hvorfor du insisterer på å ignorere det og fortsette å forsøke med hersketeknikk? Har du dypere problemer enn det som fremgår her? Oppsøk i såfall profesjonell hjelp.

".............................."

Skrevet

Poenget er jo at man bruker egne, subjektive preferanser som argumenter i noe som krever objektive variabler. Og det fungerer ikke, og man kan like godt la være å krangle om det. Det _burde_ være mulig å snakke om noe uten at den ene eller den andre skal føle en trang til å rakke ned på den andres preferanser.

"..........................."

"Det _burde_ være mulig å snakke om noe uten at den ene eller den andre skal føle en trang til å rakke ned på den andres preferanser"

dette er jeg selvsagt helt enig med deg i! :-)

Men poenget mitt var at jeg ikke tror at "mot"-folka er verre enn "for"-folka. men ettersom du selv er "for", så oppfatter du "mot"-innlegg lettere som at de rakker ned på andres preferanser - og vice versa!

Skrevet

"Det _burde_ være mulig å snakke om noe uten at den ene eller den andre skal føle en trang til å rakke ned på den andres preferanser"

dette er jeg selvsagt helt enig med deg i! :-)

Men poenget mitt var at jeg ikke tror at "mot"-folka er verre enn "for"-folka. men ettersom du selv er "for", så oppfatter du "mot"-innlegg lettere som at de rakker ned på andres preferanser - og vice versa!

"Men poenget mitt var at jeg ikke tror at "mot"-folka er verre enn "for"-folka. men ettersom du selv er "for", så oppfatter du "mot"-innlegg lettere som at de rakker ned på andres preferanser"

Joda, jeg skjønner poenget. Men jeg tror ikke det stemmer helt for meg, all den tid jeg hverken er "for" eller "mot" barbering - jeg er "for" at alle skal gjøre som de vil med musa si, så kan vi som ikke har mus selv har våre preferanser om hva vi liker best.

Hvis du ser på diskusjoner av denne typen her i årene bakover, så er det liten tvil om at fordommene og forsøkene på latterliggjøring i all hovedsak kommer fra de som er "mot" ting. Det utelukker selvføglelig ikke at det er usakligheter begge veier - det er det utvilsomt mye av. Men det er noe galt med et individ som i utgangspunktet går ut og roper ut og argumenterer mot noe som ikke har noe med vedkommende å gjøre i det hele tatt, og som kun er noe de som har lyst til å drive med gjør.

Gjest Corinna
Skrevet

Jeg har jo sagt flere ganger at jeg hverken hisser meg opp eller bruker energi på dette, så jeg skjønner ikke hvorfor du insisterer på å ignorere det og fortsette å forsøke med hersketeknikk? Har du dypere problemer enn det som fremgår her? Oppsøk i såfall profesjonell hjelp.

".............................."

Jeg formelig SER hvordan fråden skummer ut av kjeften på deg når du skrev ovenstående. Vanskelig å skjule det, selv kamuflert med bokstaver.

*må le*

Skrevet

Jeg formelig SER hvordan fråden skummer ut av kjeften på deg når du skrev ovenstående. Vanskelig å skjule det, selv kamuflert med bokstaver.

*må le*

*LOL*

(Du kan slutte nå - alle ser at dine konsekvente påstander om at jeg er så "sint" etc. er dumme - de blir enda dummere jo flere ganger du gjentar dem)

Hadde du hatt litt fartstid, så hadde du visst at når folk er sinte og hisser seg opp i diskusjoner på nettet, så ser det så godt som alltid annerledes ut enn dette. Men du må selvfølgelig få fortsette å tro det du vi tro, hvis det gir deg troen om at du har noe som helst å fare med :-)

"............................."

Gjest Corinna
Skrevet

*LOL*

(Du kan slutte nå - alle ser at dine konsekvente påstander om at jeg er så "sint" etc. er dumme - de blir enda dummere jo flere ganger du gjentar dem)

Hadde du hatt litt fartstid, så hadde du visst at når folk er sinte og hisser seg opp i diskusjoner på nettet, så ser det så godt som alltid annerledes ut enn dette. Men du må selvfølgelig få fortsette å tro det du vi tro, hvis det gir deg troen om at du har noe som helst å fare med :-)

"............................."

"Du kan slutte nå - alle ser at dine konsekvente påstander om at jeg er så "sint" etc. er dumme"

Ny innfallsvinkel, ser jeg. Hva har andre for slags interesse av denne diskusjonen? Det er vel ikke de vi skriver for? Eller...??

Skrevet

"Du kan slutte nå - alle ser at dine konsekvente påstander om at jeg er så "sint" etc. er dumme"

Ny innfallsvinkel, ser jeg. Hva har andre for slags interesse av denne diskusjonen? Det er vel ikke de vi skriver for? Eller...??

"Det er vel ikke de vi skriver for? Eller...??"

Jeg lurer nå på det. De fortvilte forsøkene dine på hersketeknikk og utdriting ser ut til å være forsøk på nettopp det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...