Gå til innhold

Mulholland Drive (film ikveld)...verdt å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det skal være en thriller på nrk2 ikveld, Mulholland Drive.

Er den bra eller?

Siden jeg nå er uten planer ikveld så tenkte jeg å dole litt, se denne filmen, og dole litt mer etterpå kanskje.

Spørsmålet blir vel: er den verdt å se, eller vil jeg få mer ut av å dole?

;)

Skrevet

Den er snodig, hvis det er den jeg tror det er.

Skrevet

Den er snodig, hvis det er den jeg tror det er.

Snodig?

hm...

Gjest elendig film
Skrevet

IKKE se den! (Med mindre du liker særdeles sære og ulogiske filmer som er tilsynelatende poengløse). Kjæresten min og jeg leide denne filmen for litt siden, og begge syntes dette var to bortkastede timer av livet.

Skrevet

Snodig?

hm...

Det at den går på nrk2 sier vel nok? ;)

Skrevet

Enten liker man / fascineres av filmene til David Lynch - eller man gjør det ikke.

Dette er antagelig smal og krevende film for den jevne tv-kikker.

Skrevet

IKKE se den! (Med mindre du liker særdeles sære og ulogiske filmer som er tilsynelatende poengløse). Kjæresten min og jeg leide denne filmen for litt siden, og begge syntes dette var to bortkastede timer av livet.

Ser ut til at det blir dol ikveld, ja ;)

Takk for advarselen :)

Skrevet

Enten liker man / fascineres av filmene til David Lynch - eller man gjør det ikke.

Dette er antagelig smal og krevende film for den jevne tv-kikker.

Smal og krevende film...hm...definitivt ikke noe for meg.

Så det blir nok dol isteden :)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Det er en fantastisk film. Men ikke noe for blondiner.

(Ellers skrev vel SDD (den eldre) en lengre analyse av denne filmen for noen år siden).

tigertrollet
Skrevet

Den er spesiell, som flere nevner. Jeg likte den faktisk, og jeg likte også Dogville, men jeg syntes Kill Bill var totalt bortkastet tid..

Det er spesielle regissører i alle de filmene, og de er slike at man enten elsker eller hater filmene..

Mulholland Drive er en film av det slaget som hopper i rekkefølgen av hendelsene. Begynte vel med slutten ettersom jeg husker.

Skrevet

Det er en fantastisk film. Men ikke noe for blondiner.

(Ellers skrev vel SDD (den eldre) en lengre analyse av denne filmen for noen år siden).

"Det er en fantastisk film. Men ikke noe for blondiner."

hehe - har skjønt at den ikke er noe jeg vil like. Blondine og alting ;)

Så jeg drikker vin og doler isteden, jeg *s*

Skrevet

Den er spesiell, som flere nevner. Jeg likte den faktisk, og jeg likte også Dogville, men jeg syntes Kill Bill var totalt bortkastet tid..

Det er spesielle regissører i alle de filmene, og de er slike at man enten elsker eller hater filmene..

Mulholland Drive er en film av det slaget som hopper i rekkefølgen av hendelsene. Begynte vel med slutten ettersom jeg husker.

Litt for spesiell da, og hopping i hendelsene er ikke alltid like bra syns jeg.

Så jeg dropper den. :)

Det fins bedre ting å gjøre, vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...