Gjest sint, lei og forbanna!!!! Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Jeg har fått høre om en sak hvor en mann, som har sittet inne i underkant av et år, for mange år tilbake. Først fikk jobb, og siden "måtte gå" fordi "det snakkes for mye i administrasjonen". Jobben innebærer blandt annet nøkler til offentlig bygg. Ikke noe skriftlig om at jobben krevde plettfri vandel. Mannen har aldri vært i trøbbel etter at han slapp ut, har aldri gjort noe galt i ettertid. Har i hele 2004 hatt en jobb hvor han har hatt nøkler og penger til en større privat bedrift i hendene alene, uten problemer. Dette var et slag under beltestedet som var tungt å svelge. Og etter det jeg vet er det heller ikke lovlig. Hvor skriver man klage?? Fylkesmannen? Departemanget? Organisasjoner? Hjelp, noen? 0 Siter
Gjest livet etter soning Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg skjønner deg veldig godt. Stigmatisering og utstøting er to viktige aspekter i reproduksjonen av kriminalitet. Spør om råd fra organisasjonen: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.