Gjest har time Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Har du prøvd det? Hvordan er det? Virket det? Hvilke punkter trykker de på? (Man har klærne på vel..?) 0 Siter
Gjest La meg fortelle... Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Har prøvd dette mot vepse-fobi - virket litt, men ikke helt bra... Nå - 2 år etter er det nesten like ille igjen..De banker på meridianpunktene i kroppen (samme punkter som ved akupunktur etc.) - hos meg var dette 3 steder i ansiktet, på brystet, et sted på siden av ribbena og på fingre/hånd. Alle klær på Du lærer teknikken for å heale deg selv når du som f.eks meg fikk angst for veps. Da skal du sette igang bankerekken og gradvis redusere angsten din der og da ! MEn jeg hadde ikke tid til å banke meg i fjeset når vepsen smatt inn bilvinduet - da var det bare å redde seg ut som stod i mine tanker!!! Sikkert enklere for andre typer enn fobier! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.